دیزل ژنراتور خرید و قیمت دیزل ژنراتور از شرکت کاشانی

این دستگاه ها قابلیت کار در محیط های سخت کاری را داشته و بدون مشکل به کار خودشان ادامه می دهند. از سوی دیگر به دلیل آن که در برابر خوردگی، ضربه، فشار کاری، ساییدگی و … دیزل ژنراتور بادوین (Baudouin) که با نام های مختلف دربازار شناخته می شود محصولی از کمپانی فرانسوی-چینی (baudouin) می باشد. که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال (1918) در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد.

دیزل ژنراتور

بنابراین، این موتور ژنراتور ها می توانند عملکرد بدون اختلال تجهیزات و پیشبرد کار ها را تضمین نمایند، حتی در هنگامی که برق ناگهانی قطع شود.

اگزوزها لوله‌هایی هستند که از مسیری عبور داده شده و به هوای خارج هدایت می‌شوند. معمولاً مقررات مربوط به بهداشت و ایمنی در مورد چگونگی و محل قرارگیری سیستم‌های اگزوز وجود دارد و قبل از نصب ژنراتور جدید باید به این موارد دقت کرد.

مسئله مهم اینجاست که انواع ژنراتور گازوئیلی برحسب زمان و مقدار تامین انرژی الکتریکی تعیین می‌شود که در ادامه به معرفی انواع آن می‌پردازیم. موتور دیزل به عنوان اجزای مهم دستگاه دیزل ژنراتور و آغاز‌کننده فعالیت، تأثیر مهمی در عملکرد دیزل ژنراتور دارد.

اعمال بار الکتریکی مصنوعی در کنار حرارت و فشار مناسب روی ژنراتور، تست لازم را به انجام می‌رساند. تنوع مدل و نوع کارکرد اجزای مهم دیزل ژنراتور مانند کنترلر اختصاصی، اگزوز، شاسی، باتری و… از این رو نوع اجزای موردنظر موجود در این دستگاه، علاوه بر عملکرد، قیمت اصلی آن را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند.

دیزل ژنراتور 110 کاوا کامینز مدل 6BT5.9G5

برای خرید و استعلام قیمت دیزل ژنراتور اورجینال از نمایندگی بهترین برندها در ایران کلیک کنید.

ژنراتورها می‌توانند از طریق پردازش هم‌زمان به صورت الکتریکی بهم متصل شوند.

  • بیشترین کاربرد این دیزل در بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی، کارخانجات صنعتی و…
  • تولیدکنندگان توصیه می‌کنند از یک برنامه تعمیر و نگهداری مشخص پیروی کنید تا ژنراتور شما در اوج کار کند و عملکرد بدون مشکلی داشته باشد.
  • بهترین نوع موتور دیزل‌های بزرگ با توان برق ۹۰۰۰۰ کیلو وات برای کشتی‌های اقیانوس پیما مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • در نتیجه، رودولف دیزل به کار خود ادامه داد و اختراعش همواره پیشرفت نمود موفقیت های این موتور به گونه ای طی شد که در سال ۱۹۰۴ نیرو دریایی کشور فرانسه از این نوع موتور بر روی زیردریایی های خود استفاده کرد.

این محصولات جدید نسبت به نمونه های قبلی خود یا حتی در مقایسه با ژنراتورهای بنزینی، صدای کمتری در حین کار تولید می کنند. دلیل اصلی این آلودگی صوتی کم، راندمان بالایی است که در دیزل ژنراتور مشاهده می شود. همین راندمان کاری بالا باعث می شود تا دستگاه نیاز به قدرت و انرژی کمتری برای کار داشته باشد. همانطور که پیش از این اشاره مختصری درخصوص دیزل ژنراتور ولوو داشتیم، این شرکت سازنده یکی از برترین شرکت های تولیدکننده دیزل ژنراتور است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار جهانی عرضه می کند.

کتاب راهنمای خرید دیزل ژنراتور pdf

در فیلتر های دو مرحله ای سری ممکن است هر دو فیلتر از یک جنس و اندازه و دارای قطر منافذ یکسان باشند، اما در برخی طرح ها فیلتر اولیه دارای اندازه بزرگتر و قطر منافذ بزرگ است (حدود ۳۰ تا ۱۵۰ میکرون). فیلتر دومی یا ثانویه دارای اندازه کوچکتر و قطر منافذ ریزتر (حدود ۲ تا ۵ میکرون) می باشد. این فیلتر ذرات و ناخالصی های بسیار ریزی که از فیلتر اولیه عبور کرده اند را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می دهد. در برخی از طرح های سوخت رسانی، فیلتر اولیه سوخت قبل از پمپ اولیه و در مسیر مکشی آن قرار دارد و فیلتر ثانویه بعد از پمپ اولیه قرار می گیرد.

این مدل از دستگاه‌ها دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر صدمات فیزیکی و نوسانات برقی است. سیستم پیشرفته کنترل این محصول، نظارت لازم را برای نوع فعالیت دستگاه امکان‌پذیر می‌سازد.

در خصوص بکارگیری و استفاده از ژنراتور باید توجه داشته باشید که رعایت اصول مربوط به حفاظت های دیزل ژنراتور، برای ایمن بودن یک دستگاه مولد برق دیزلی بسیار ضروری است. جلوگیری از نشت سوخت بر روی بدنه، کنترل اتصالات سیستم سوخت رسانی، عدم وجود الکتریسیته ساکن در مخزن سوخت و عدم قرار گرفتن مواد اشتعال‌زا در کنار دستگاه، از مهم‌ترین اصول حفاظتی دیزل ژنراتور‌ محسوب می‌شود. در ادامه این صفحه می‌توانید آخرین و بروزترین قیمت هر یک از دستگاه‌های دیزل ژنراتور برق سه فاز را بر اساس توان هر کدام بر حسب کیلوولت آمپر یا کاوا (Kva) مشاهده نمایید.

موتور دیزل ژنراتور معمولاً پس از ۲۵۰ یا ۵۰۰ ساعت کار نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

دیزل ژنراتور

از ژنراتورهای دیزل می توان برای جبران نیاز به حداکثر قدرت در شبکه استفاده کرد زیرا می توان آنها را بدون ایجاد زمان تأخیر به سرعت روشن و خاموش کرد. آلترناتور های مورد استفاده در تنظیمات تجاری از ۸ کیلو وات تا ۲۰۰۰ کیلو وات متغیر هستند. دیزل ژنراتور های برق در فواصل منظم به تعمیر و نگهداری معمول روتین احتیاج دارند. یکی از مهم ترین مواردی که به طور معمول سرویس می شود موتور آنهاست.

توجه داشته باشید که برای صرفه جویی در هزینه های خود و تامین برق برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی و کارگاهی می توانید از دستگاه‌های کوچک‌تری به نام موتور برق نیز استفاده کنید. سلام‌، ببخشید من یک دیزل ژنراتور برای تولید برق ۲۰ کیلووات نیاز دارم. سلام، قیمت دیزل ژنراتور 3000 کاوا دایم کار رو می خواستم برام ارسال بفرمایید. این پمپ به عنوان یک پمپ مکمل و کمکی پمپ اولیه بر روی فیلتر قرار می گیرد.

پانل کنترل معمولا دارای دکمه ها و یا سوئیچ هایی است که برای مدیریت دیزل ژنراتور در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این باعث می شود پانل ساده و امنی برای استفاده یک اپراتور موجود باشد و اشتباه به حداقل برسد. موتور ژنراتور هایی که با دیزل کار می کنند به پیش گرمایش قبل از شروع به کار و پیش سرمایش قبل از سوخت گیری نیاز دارند. برای سوخت گیری مجدد باید ژنراتور خاموش شود تا از آتش سوزی جلوگیری شود.

سوختهایی که موتور دیزل ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی ، الکلها ، بنزین ، گاز چوب و گازوئیل است. شما می توانید هر یک از انواع دیزل ژنراتور را که متناسب با انتظاراتتان تولید شده با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار دیزل ژنراتور ها کلیک کنید. عدم دسترسی به برق جهت انجام فعالیت‌های برقی و الکتریکی، نیاز به استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور را ممکن می‌سازد.

معرفی دیزل ژنراتور کاترپیلار

در سایر مجموعه‌های ژنراتور، از یک آزمایشگر دستی بار باتری برای تأیید وضعیت هر باتری راه‌اندازی استفاده می گردد. هنگامی که منبع تغذیه از کار افتاد، اتصال یک ژنراتور برقی بدون جدا کردن آن از شبکه منجر به تغذیه مجدد شبکه می شود و هنگام بازگشت برق به ژنراتور شما آسیب می رساند.

  • صدا خفه کن یک محفظه استوانه ای گرد یا بیضی می باشد که در داخل خود دارای صفحات و لوله های سوراخ دار است.
  • به طور معمول یک دینام AC بخشی از مجموعه دیزل ژنراتور محسوب می شود.
  • یک ژنراتور ۲۰۰۰ کیلوولت آمپر را می توان درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد.
  • پس از هر ۲۰۰۰ ساعت کارکرد موتور، دستگاه تنفس موتور باید با سوخت دیزل تمیز گردد.
  • هر مولد برقی که برای برق پشتیبان مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای برنامه منظم سرویس و نگهداری دوره‌ای باشد.

روغن موتور باید در زمان خاموش کردن ژنراتور در فاصه زمانی معین با استفاده از میله اندازه گیری بررسی گردد. سطح روغن را تا حد امکان نزدیک به علامت کامل روی میله اندازه گیری قرار دهید (درنظر داشته باشید کیفیت و مارک روغن مشابه قبل باشد). مراحل تخلیه روغن و تعویض فیلتر روغن را به طور منظم با سازنده موتور بررسی کنید و دفع آنها باید به طور مناسب انجام شود تا از آسیب جلوگیری گردد. با این وجود، استفاده از قابل اعتمادترین، با کیفیت ترین روغن ها، روان کننده ها و خنک کننده ها برای کارکردن موتور دیزل ژنراتور حائز اهمیت می باشد.

لوله اگزوز بایستی به صورتی در دستگاه قرار بگیرد که طول زیادی نداشته باشد و برگشت فشار در سیستم را  به حداقل برساند. در صورتی که  اگزوز به صورت نامتعادل نصب گردد می ‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد از قبیل بالا رفتن دمای دستگاه شود.

در موتور تراکتور ها، کمباین ها و ماشین های راهسازی جدید قسمت گردگیر توسط یک مجرا به خروجی اگزوز متصل شده است. گاز های خروجی اگزوز موجب کشش و تخلیه گرد و خاک داخل گردگیر می شوند و حالت خود تمیز کنی را به وجود می آورد. صافی های خشک در موتور های مختلف در انواع و سایز های گوناگون به کار برده می شوند، مثلا صافی یک موتور کوچک تک و دو سیلندر دارای سطح کم و اندازه کوچک است.

مثال اگر شما از یک دیزل ژنراتور 100 کاوا استفاده می کنید، که به طور متوسط 80 کاوا بار مصرفی روی آن است، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود.

مشکلی که با شکل‌گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته‌است، به وسیلهٔ آب غلیظ شده و احتراق به وسیلهٔ محصولاتی است که باید به صورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند. توصیه می‌شود برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع ژنراتورها استفاده نشود.

ژنراتور برق دیزلی در مکان‌های بسیاری که به شبکه برق دسترسی ندارند و وصل نیستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از خرابی های رایج در دیزل ژنراتور، داغ کردن بیش از حد دستگاه است که می تواند مهم ترین دلیل آن، عملکرد نادرست سیستم خنک کننده باشد. همچنین هرگونه نشتی خارجی یا داخلی در سیستم خنک کننده باعث می شود تا این بخش وظیفه خود را به درستی انجام ندهد.

به صورت ایدئال موتورهای دیزل باید در حداقل ۲۵ تا ۳۰٪ بار ماکزیمم بار خود راه‌اندازی شوند. دوره‌های کوتاه مدت بار کم در حال اجرا هستند و این اجازه را می‌دهد تا مجموعه با بار کامل یا نزدیک به بار کامل بر یک مبنای منظم آماده شود. رسوبات داخلی و تجمع کربن به این دلیل است که دوره‌های طولانی با بار کم مورد استفاده قرار گرفته‌است.

این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود.) و تمیز یا تعویض نمود.

از این رو، اولین قدم تعیین تمام بارهای سایت است که نیاز به آلترناتور و موتور دیزلی دارند. اگر مولد تازه خریداری شده شما نتواند نیازهای خاص شما را برآورده کند، و قدرت کافی و … را نداشته باشد، به درستی کار نمی کند یا حتی به دستگاه آسیب می رسد. در مفهوم ساده دیزل ژنراتور دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. این قطعه همان مولد یا در زبان ساده تولید کننده برق است و در مناطقی که به برق دسترسی وجود ندارد استفاده می‌گردد.

انجام تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، برنامه ریزی منظم برای استفاده از سوخت، روغن و غیره با کیفیت بالا، باعث افزایش طول عمر دیزل ژنراتور ها می شود.

دیزل ژنراتور

در طی فرایند احتراق، انرژی شیمیایی سوخت به انرژی مکانیکی تبدیل شده و سپس انرژی مکانیکی ایجاد شده به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود که در صورت قطع برق می‌توان از آن استفاده کرد. هنگامی که ژنراتور دیزلی راه اندازی می‌شود، موتور چهار فرایند احتراق خود را طی می‌کند. دیزل ژنراتورهایی که امروزه در بازار موجود هستند ممکن است از انرژی های دیگری به غیر از گازوئیل و گاز استفاده کنند.

برای نزدیک به 100 سال، Société des Moteurs Baudouin، فرانسه، موتورهای با بالاترین کیفیت را برای
کاربردهای دریایی و تولید برق طراحی و تولید کرده است. امروزه، Baudouin و دیزل ژنراتور بادوین به لطف اعتماد متخصصان دریایی
از شهرت بی نظیری برخوردار است. دیزل ژنراتور در حالت جزیره ای یا مستقل به
سیستمی اطلاق می شود که ژنراتورها تنها منبع انرژی هستند.

هر 6 ماه باید فیلتر هوای ژنراتور گازوئیلی را کنترل کرده و اگر مشکلی داشت اقدام به عوض کردنش کنید.

این کمپانی در سال (2009) توسط کمپانی چینی ویچای (Weichai) خریداری شد و محصولات این شرکت تحت لیسانس کشور فرانسه و با استاندارهای اروپایی و تحت نام بائودین به بازار عرصه شد. دیزل ژنراتور دستگاهی است که سوخت دیزلی را به الکتریسیته تبدیل می کند. این دستگاه مستقل خود از دو بخش موتور دیزلی و ژنراتور تشکیل شده است.

عمر مفید دیزل ژنراتور شما ممکن است کمتر از ساعات کار ژنراتور شما باشد. با دگرگونی تکنولوژی و مقررات آلایندگی و تغییر دادن دیزل ژنراتور خود به مدل جدیدتر و کارآمد می توانید سرمایه گذاری با ارزشی برای کسب و کارتان داشته باشد. یک قاعده کلی این است که یک دیزل ژنراتور به ازای هر یک کیلو وات ساعت توان تولید شده ۰٫۴ لیتر گازوئیل مصرف می کند.

در نیروگاه ها و صنایع پتروشیمی قطع ناگهانی برق خسارت‌های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. برای جلوگیری از خسارت و یا آسیب جانی ناشی از قطعی برق لازم ژنراتور دیزل و ضروریست که از جن ست دیزل جهت تامین برق استفاده گردد. با سلام، یک عدد ژنراتور دیزلی با قدرت 20 تا 30 کیلووات، جهت برق اضطراری مورد نیاز است.

این پلنت، ژنراتور را به صورت آنلاین قرار می‌دهد و غیرفعال کردن بستگی به سامانه و زمان معین دارد.

Diesel generator دارای یک سیستم کنترل کننده ی پارامترهای موتور و ژنراتور هستند. بزرگوار بایستی میزان مصرف برحسب کیلووات یا میزان آمپر مصرفی را محاسبه و اعلام نمایید تا دیزل مناسب معرفی شود. باسلام، بنده نصاب و تعمیر کار ژنراتور هستم، در صورت امکان لیست قیمت نصب و راه اندازی ژنراتور برحسب kw ارسال فرمایید. چه موتور برقی پیشنهاد میکنید که هم اقتصادی باشه هم خدماتش خوب باشه؟ درضمن با گازوییلش مشکلی ندارم.

در شرایطی نیز امکان اختصاص چنین اتاقکی برای ژنراتورها وجود ندارد. بنابراین از طریق یک محفظه فلزی با عنوان کانوپی که بر روی شاسی نصب شده است، کل دستگاه در داخل یک محفظه قرار می‌گیرد. در استفاده از دستگاه‌های ژنراتور برق معمولا از اتاقک مخصوصی برای قرارگیری دستگاه در آن استفاده می‌شود، تا مجموع سیستم را از خطر عوامل جوی محفوظ نگاه دارد و مانع از ارتعاش صدای کارکردن موتور به محیط بیرونی شود. لطفا برای یک خانه حیاط دار ویلایی که طرفینش آپارتمان شدن موتور گازوییلی قابل استفاده است؟ برای موارد قطع برق می خواستم استفاده کنم.

اما از آنجا که ژنراتورها را می توان به لوله کشی شهری گاز متصل کرد، سوخت گاز دسترس پذیری مناسب تر و کم دردسرتری دارد.البته ژنراتورهای گازی معمولا بسیار گران تر از انواع دیزلی هستند. توان بیش از حد، هدر دادن هزینه بوده و توان کمتر از حد موردنیاز هم عملا دستگاه را برای شما بلااستفاده می کند.

همچنین می توانید جهت کسب مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه بینش ابتکار خاورمیانه تماس حاصل فرمایید. شرکت آبادیزل افتخار دارد به‌عنوان نماینده فروش ژنراتور و واردات این ژنراتور را با برگ سبز گمرکی و تائیدیه شرکت تولیدکننده به طور خاص برای مشتریان خود انجام دهد.

ژنراتور گازوئیلی در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی را می کنیم. میزان مصرف دیزل ژنراتور ها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است. این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.

اما مشاوره رایگان چه مزیتی برایتان به همراه دارد؟ یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب، توان الکتریکی مورد نیاز شما است.

به عنوان مثال ممکن است برای مصارف خود نیاز اضطراری به ژنراتور داشته باشید.

این ژنراتورها این را در جو آزاد می کنند و کیفیت هوا را در مناطق نزدیک به طور قابل توجهی کاهش می دهند. هر لیتر سوخت 0.73 کیلوگرم کربن خالص ، 2.6 کیلوگرم دی اکسید کربن آزاد شده در هر لیتر سوخت دیزل دارد. به طور کلی ، موتورهای دیزلی بیشترین بازده گرمایی را نسبت به هر موتور احتراق داخلی دارند ، که به شما امکان دستیابی به درصد تقریبی بازده کارنو را می دهد.

تعمیر و نگهداری از این اجزای اصلی ژنراتور تاثیر بسزایی در عملکرد مناسب آن دارد. هرچه میدان قوی‌تر و سیم طولانی‌تر باشد، میزان جریان القاشده بیشتر می‌شود. ژنراتورهای مدرن با قرار دادن چندین آهنربای بزرگ و قوی در یک خوشه در اطراف محور چرخشی مرکزی کار می‌کنند.

این گرمکن ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات) کار می کنند. وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده (در حد معقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند.

آهنگ جدید

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.