راه حل های فوری برای ریپورتاژ در جزئیات گام به گام

استفاده از سبکهای مختلف لینکدهی: بر خلاف تصور بسیاری از افراد هیچ الزامی برای استفاده از سه لینک در ریپورتاژ وجود ندارد، گرچه برخی سایتهای پذیرنده ریپورتاژ محدودیتهایی را اعمال مینمایند اما گاهی استفاده از یک لینک تأثیر کافی را برای شما خواهد داشت. رپورتاژ نسبت به برخی از روش های دیگر هزینه مناسب تری دارد. بیشتر کسب و کارها برای برند سازی و افزایش اعتبار برند از وب سایت های معتبر خبری استفاده می کنند تا مطلب دلخواه خود را در رابطه با کسب و کار خود در آن نشتار دهند و بتوانند در مخاطبین خود اعتماد بیشتری نسبت به برند خود ایجاد کنند. همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از مزایای مهم انتشار رپورتاژ در کانال های پر مخاطب این است که آگاهی از برند شما بیشتر می شود و تداوم انتشار رپورتاژ باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. بدین ترتیب که با انتشار یک رپورتاژ در وب سایت های معتبر علاوه بر معرفی برند تان از این سایت ها لینک دریافت می کنید و این دریافت لینک بدان معنی است که گوگل شما را به عنوان یک وب سایت معتبر و مطرح شناسایی کرده و به تدریج شاهد بالا آمدن سایت خود در گوگل خواهید بود.

ریپورتاژ در اصل یکی از بهترین و اصلی ترین روش ها برای برند سازی و تبلیغات آنلاین و اینترنتی می باشد که بزرگترین مارک های دنیا برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. سایت های که spam score آن ها بین 0 تا 3 است سایت های مناسبی هستند. سایت های که اعتبار دامنه بالاتر از 50 دارند سایت های مناسبی هستند. با ذکر یک مثال ساده میخواهیم به معنا و مفهوم واقعی ریپورتاژ آگهی پی ببریم ، فرض را بر این بگیرید که فردی معتمد و با اعتبار در شهر شما زندگی می کند و همه مردم اورا می شناسند ، شخصی جدید وارد شهر می شود ، کسی او را نمی شناسد ، پس طبیعتا هیچ اعتماد و داد و ستدی با اون انجام نمی شود ، حال آن شخص که نزد شما و مردم اعتبار بالایی داشته همان فرد جدید را به شما معرفی می کند و اورا مورد تایید خود قرار می دهد ، حال: همه مردم دیدشان نسبت به فرد تازه وارد عوض شده و اعتماد بیشتری به آن شخص پیدا می کنند چون کسی آن را معرفی کرده که از اعتبار بالایی برخوردار بوده است .

اگر آن فرد تازه به شهر آمده باشد و مردم با او آشنایی نداشته باشند همین امر میتواند کمک کند دید مردم شهر به او تغییر کند و حتی با او داد و ستد کنند هرچند که او را نمیشناسند. اگر محتوایی که روی وب سایت آپلود شده است، نیاز مخاطب را برطرف کرده و برای او جالب باشد، یعنی نگارش آن به طرزی مناسب و جذاب باشد، مخاطب وارد وب سایت شما شده و از خدمات و محصولات آن نیز استفاده خواهد کرد. این کار از اعتماد مخاطب می کاهد. برای دانستن تفاوت انواع رپورتاژی که می توانید در سایت های دیگر منشتر کنید روی انواع رپورتاژ آگهی کلیک کنید و همه موارد را یاد بگیرید. با جستجو در گوگل میتوانید ببینید در ایران با همه موارد بالا سرچ وجود دارد. دقت کنید تا حد ممکن سایت آگهی دهنده از لحاظ موضوعی و محتوایی به سایت تان نزدیک باشد که در این مورد همانگونه که در بالا به آن اشاره نمودیم سایت های خبرگزاری سایت های بسیار مناسبی برای انتشار ریپورتاژ هستند.

اکنون پیشنهاد میکنیم سری به صفحه رپورتاژ آگهی نوین بزنید و از لیست بیش از 100 رسانۀ معتبر آن (که با قیمت، رتبۀ الکسا و اعتبار سایت همراه هستند)، مکانهای مناسب را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. این رپورتاژها از یک تصویر شامل المان های گرافیکی و تصویری همراه متن که دارای اطلاعات ارزشمند است تشکیل شده است. بهتر است ریپورتاژ را با عنوان متن خبری یا مقاله بنویسید. اگر بخواهید در زمینه انلاین مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال فعالیت داشته باشید، یکی از سوالاتی که باید حتما پاسخ آن را بدانید این است که رپورتاژ چیست، رپورتاژ در واقع کوتاه شده عبارت Advertisement Reporting یا گزارش تبلیغات است. رپورتاژ به نوعی از آگهی گفته می شود که به صورت گزارش و یا خبر در سایت گذاشته می شود. در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟ موضوع مناسب برای نوشتن ریپورتاز را مشخص کنیم. چه سایت هایی را برای ریپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟ به طور کلی سایت هایی می توانند اقدام به فروش رپورتاژ آگهی کنند که دارای ویژگی هایی باشند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما