ریکو براونینگ، که مرداب سیاه را ترسناک ساخت، در ۹۳ سالگی درگذشت

در کتاب خود آقای ویور روند ضربه زدن یا از دست دادن لباس مناسب حیوانات و مشکلات را بازگو می کند. وقتی ظاهر مناسب پیدا شد، براونینگ مجبور شد با آن مقابله کند. یک مشکل این بود که لباس از لاستیک فوم ساخته شده بود که شناور است.

آقای “من یک صفحه سینه که سربی نازک بود پوشیدم.” براونینگ به او گفت، و همچنین وزنه های ران و مچ پا.

مشکل دیگر آقای ویور گفت، آیا آن آقای. چپمن، بازیگر نقش نسخه روی زمین این موجود، بسیار قد بلند بود. در فلوریدا، آقای براونینگ صحنه هایی با خانم داشت. استنلی و چندین پایه دیگر.

آقای ریکو قد متوسطی داشت. ویور گفت: «افراد کوتاه قد برای ایفای نقش قهرمان قهرمان استخدام شدند تا ریکو نسبتاً بزرگ به نظر برسد.»

آقای. کارهای سینمایی بعدی براونینگ شامل کارگردانی کمدی «سالتی» (1973) درباره یک شیر دریایی و درام جنایی «آقای. بدون پا» (1978)، درباره یک مجری اوباش که یک قطع عضو مضاعف است، و همچنین بدلکاری در چندین فیلم، از جمله نقش دوبلور زیر آب جری لوئیس در کمدی «کشتی را تسلیم نکن» در سال 1959.

آقای. اولین ازدواج براونینگ، با مارگارت کلی در سال 1951، به طلاق انجامید. همسر دوم او فران راولو، که در سال 1977 با او ازدواج کرد، در سال 2020 درگذشت. او علاوه بر دخترش رنه، سه فرزند دیگر از ازدواج اولش به یادگار گذاشت، پسرانش، کلی و ریکو جونیور، و دخترش کیم براونینگ. . 10 نوه؛ و 11 نوه

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما