(عکس) در شهر نیویورک، دو متر، در قفسه رژه!

باریش یک ساحل 1.8 متری در قفسه ای در شمال شهر نیویورک، با مقدار زیادی فضا. در جهت براش سینگین طاقچه منطقه بوفالو در نواحی جنوب رز شهر طوال طاقچه ای به عرض 1.5 متر.

فرارو گازار، در حدود 80 مایلی (129 کیلومتری) شمال شرقی شهر، در حدود درام قلعه نازدیکی پایگاه، حدود 1.8 متر از گازار. ساکنان بوفالو، جمعه، با بهترین سنگین، و همچنین زمان سیل، رعد و برق، و رعد و برق.

بوفالو جنوبی، خیابان Best Buy Buffalo را ببینید. مدارس معلولین قطار Amtrak در بوفالو، آبشر نیاگارا و دیپیو پنگشا و جمعه شش ماه سواری می کند. آنها در ماشین ها از مرزهای داخل و خارج از یخچال بین میلی بوفالو و نیاگارا هستند.

مارک پولونکارز، از مقامات ماه آیری، متوجه شد که سیل جان دو نفر در اتاق او بود. و من گفتم: شما نمی خواهید بتوانید احساسات خود را بیان کنید و نمی توانید چنین کاری انجام دهید.

شهردار بوفالو، آنها اهل خانه های خود هستند، زیرا در خیابان های خود در بوفالو، که در جنوب آن بسیار نزدیک هستند، رفت و آمد می کنند.

یا در یک کنفرانس خبری می توانید اوقات خوشی داشته باشید: زمان سرماخوردگی بین 7 تا 10 ساعت است و می توانید چند ساعت بخوابید. كلمات شمع گير خوايد.

در حالی که الان هستند در مرکز شهر و شمال بوفالو پاکازی هستند اما بعد از ظهر جمعه تقریبا خالی است.

کیتی هوکول، فرمان از نیویورک، رز بنجشنبه برای باخچیهای از غرب نیویورک، در میان مساجد دیگر در امتداد پایانه شرقی ایری و انتاریو، وضعیت اضطراری در پاسخ به رسانه ها.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما