فرارو | (تصاویر) خانه تاریخی آهاهاهاها

در خاص سازنده خانه، تاریخی، ته، چیزی، حاضر است، چنان که مرگ شعر استکه، در تالار، به عنوان باقی مانده، نوشته بوداست: «گر خوانمش بهشت ​​مغز کجا سخن بگست / کجاست. کاخ دلفروز زهاجی حسین گذشته؟ بیت المال کجاست؟

مساحت منطقه درها هادرخانا 530 متر مربع و مساحت بیش 2000 متر مربع است. خاندان اژه‌ای‌ها یکی از خانواده‌های معروف اصفهانی هستند که از منطقه اژیه اصفهان به اصفهان می‌آیند و می‌توانند در زمینه‌های دینی و مذهبی فعالیت‌هایی داشته باشند و از آن‌ها امام جماعت مسجدعلی در محله هارونیه باشند و این خانه تابلویی به نام خانه‌ها، اما طبق گفته‌های نوادگان باشد. خندان کجاست، مردم خانواده آقایی در کجا هستند خانه سوکونت نداشتند و پراساس گواه و تزیینات دو تن از اصحاب خان و معنویت که پرنده میتوآن پی و با وجود تزیینات توسط کار است. رافا خانه نه گه نه نه بودند و امان جماعت آن زمان زندقی صدهای دشتند جماعت.

به نام اینکه خانواده روغنی در که خانا ساکن بودند و اصالتاً اهالی منطقه عقیه بودند و زمان شاننامه گرفتان روغنی را پرای خودشان انتخاب کرندند دار مراد عالیت نامقداری. آئین خانه و حضور خانه امکان نام تو و سناد میرود که خانه را سخته فردی از اخیا اصفهان بودااست.

تأملات: پیمان شاهسنایج

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما