نظر ترامپ می تواند در وسط خیابان پنجم بایستد و مایک پنس را از دست ندهد

مایک پنس می‌خواهد آن را به هر دو صورت داشته باشد.

او می خواهد قهرمان محافظه کار جان باشد. 6: میهن‌پرست جمهوری‌خواه استوار که در برابر اوباش MAGA مقاومت کرد و از نهادهای دموکراسی آمریکایی دفاع کرد. پنس در مراسم شام کلاب گریدیرون در واشنگتن دی سی، این ماه گفت: «در مورد آن اشتباه نکنید. «آنچه در آن روز اتفاق افتاد مایه شرمساری بود و نشان دادن آن به شکل دیگری نجابت را مسخره می کند. رئیس جمهور دونالد ترامپ اشتباه کرد. من حق نداشتم انتخابات را باطل کنم و سخنان بی‌ملاحظه او خانواده من و همه افراد حاضر در کنگره را در آن روز به خطر انداخت.

اما مایک پنس نیز می خواهد رئیس جمهور شود. و او نمی تواند به طور کامل رئیس جمهور جمهوری خواه قبلی را انکار کند، اگر امیدوار است نامزد ریاست جمهوری جمهوری خواهان را به دست آورد، به ویژه زمانی که آن رئیس جمهور هنوز روی صحنه است و نقشی فرمانده در سیاست جمهوری خواهان دارد.

نتیجه این است که مایک پنس باید از هر دو طرف دهان خود صحبت کند. او با یک نفس در برابر بدترین شکست سال های ترامپ موضع درستی می گیرد. پنس هفته گذشته هنگام سخنرانی در جمع حامیان مالی جمهوری خواه در کین، NH گفت: “ما باید در برابر سیاست شخصیتی، فریب پوپولیسم که توسط ارزش های محافظه کار جاودانه مهار نشده است، مقاومت کنیم.”

با این حال، پنس با نفس بعدی خود، هر گونه تلاشی برای پاسخگویی به ترامپ را رد می‌کند، به‌ویژه زمانی که از او می‌خواهد کاری فراتر از دادن صدای گهگاهی انجام دهد. از او خواسته شد در مورد وقایع پیرامون ژان شهادت دهد. 6، پنس می گوید نه. پنس در مواجهه با احضاریه هیئت منصفه بزرگ که او را مجبور به شهادت می‌کند، می‌گوید که با این نظریه بسیار مشکوک که به عنوان رئیس مجلس سنا، یک افسر قانونگذاری بوده که مانند سایر قانون‌گذاران تحت پوشش «سخنرانی یا مناظره» قرار گرفته است، آن را به چالش خواهد کشید. بند قانون اساسی و در نتیجه عاری از هرگونه تعهد برای شهادت.

هنگامی که در آخر هفته گذشته در مورد اتهامات جنایی احتمالی علیه رئیس جمهور سابق – احتمالاً به دلیل جعل سوابق پرداخت پول خاموش به استورمی دنیلز، ستاره پورنو که نام اصلی او استفانی کلیفورد است – پرسیدند، پنس منحرف شد، به ABC News گفت“در زمان موج جنایت در شهر نیویورک، این واقعیت که سازمان منهتن فکر می‌کند متهم کردن رئیس‌جمهور ترامپ اولویت اصلی اوست، فکر می‌کنم همه چیزهایی را که باید در مورد چپ رادیکال بدانید به شما می‌گوید.”

به گفته پنس چه کسی ترامپ را مسئول خواهد دانست؟ هیچ کس زندگی نمی کند. او گفت: «تاریخ، دونالد ترامپ را پاسخگو خواهد کرد.

انصافاً پنس، او تنها جمهوری خواه نیست که شرط های خود را پوشش می دهد. هیچ یک از رقبای ترامپ – یا هر کس دیگری که امیدوار است آینده ای در سیاست جمهوری خواهان داشته باشد – تحقیقات درباره رفتار او یا اتهامات احتمالی علیه او را مشروع نمی داند.

ما دوباره به اینجا می رویم – سوء استفاده ظالمانه از قدرت توسط یک DA رادیکال که به جنایتکاران خشن اجازه می دهد در حالی که به دنبال انتقام سیاسی از رئیس جمهور ترامپ است راه بروند. کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان در توییتی نوشت.

او بدون کنایه افزود: «من به کمیته‌های مربوطه دستور می‌دهم که فوراً بررسی کنند که آیا بودجه فدرال برای براندازی دموکراسی ما از طریق مداخله در انتخابات با ادارات با انگیزه سیاسی استفاده می‌شود یا خیر».

دادستان منطقه منهتن دادستانی است که توسط سوروس تامین مالی شده است. و بنابراین او، مانند سایر دادستان‌هایی که از سوروس حمایت مالی می‌شوند، آنها دفتر خود را برای تحمیل یک برنامه سیاسی به جامعه به بهای حاکمیت قانون و امنیت عمومی مسلح می‌کنند.” .

نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و کاندیدای کنونی ریاست جمهوری، در این مورد سکوت کرده است، و ویوک راماسوامی، کاندیدای بلند مدت، یک سرمایه گذار خطرپذیر، محکوم اتهام احتمالی ترامپ به عنوان یک “دفتر به طرز فاجعه باری سیاسی شده”.

فرقی نمی کند که ترامپ را در این مورد خاص متهم کنید یا نه، دیدن اینکه جمهوری خواهان چگونه هستند شگفت انگیز است. مرتکب شدن زمانی که از رئیس جمهور سابق خواسته شد در مورد جنایات ادعایی خود صحبت کند.

اما این به یک نکته بزرگتر صحبت می کند، فراتر از صحبت های دوگانه پنس یا انحراف و اجتناب از سایر سیاستمداران جمهوری خواه. ترامپ ممکن است به اندازه رئیس جمهور قوی نباشد. او ممکن است بر اثر تحقیقات طولانی در مورد جان مجروح شده باشد. 6 و با شکست بسیاری از کاندیداهای منتخب MAGA در انتخابات میان دوره ای کاهش یافته است. و با این حال ترامپ همچنان چهره غالب در سیاست جمهوری خواهان است. او هنوز ارتفاعات فرماندهی حزب جمهوری خواه را در اختیار دارد. و هیچ کس – نه دیسانتیس یا هیلی یا هر رقیب بالقوه دیگری – آماده به چالش کشیدن ترامپ برای کنترل حزب نیست.

پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 امید وجود داشت که پس از شکست ترامپ به نوعی محو شود. او این کار را نکرد. پس از کودتای نافرجام او این امید وجود داشت که دوران حضور او در کانون توجهات به پایان رسیده باشد. این نبود. و پس از انتخابات 2022 این امید وجود داشت که MAGA مسیر خود را طی کرده باشد و ترامپ همراه با آن. دوباره اشتباه.

تنها راه حذف ترامپ از هیئت مدیره – برای خنثی کردن نفوذ او در حزب جمهوری خواه و دور نگه داشتن او از قدرت – این است که جمهوری خواهان با هر نیرویی که می توانند علیه او حرکت کنند. این درست در سال 2015 بود، زمانی که نخبگان جمهوری خواه می توانستند خود را علیه او هماهنگ کنند، در حالی که او هنوز یک کنجکاو بود و نامزد اصلی نامزدی نبود. در سال‌های 2019 و 2021 زمانی که مجلس استیضاح کرد، درست بود و اکنون نیز صادق است.

جمهوری خواهان اگر بخواهند از دست ترامپ رهایی یابند، نمی توانند از درگیری اجتناب کنند. آنها چاره ای جز محکوم کردن او، رد نفوذ او و امتناع از دفاع از جنایتکاری او ندارند.

البته می‌توانیم در این مورد و بسیاری موارد دیگر ببینیم که نخواهند دید. در میان جمهوری خواهان با جاه طلبی برای رهبری، هیچ کس وجود ندارد که این گام را بردارد. که همه آنچه را که باید در مورد وضعیت حزب جمهوری خواه بدانیم به ما می گوید. زمانی که ترامپ رئیس جمهور بود این مال ترامپ بود، در حالی که او هنوز یک شهروند خصوصی است، و سال آینده ترامپ خواهد بود که رقابت های ریاست جمهوری به طور جدی آغاز می شود.

به عبارت دیگر، اگر هیچ رأی‌دهنده‌ای وجود نداشته باشد، اگر ترامپ در وسط خیابان پنجم بایستد و به کسی شلیک کند، همانطور که ترامپ گفته معروف است، احتمالاً هیچ سیاستمدار جمهوری‌خواه برجسته‌ای هم وجود ندارد که اردوگاه او را ترک کند. جهنم، حتی ممکن است بگویند قربانی سزاوار آن بوده است.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما