نقشه راه محصول اپل ممکن است شامل iPhone SE 4 نباشد اخبار فناوری

دهلی نو: طبق گزارش ها، اپل آیفون SE 4 را در برنامه ریزی محصول جدید خود برای سال 2024/2025 قرار نخواهد داد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، روز جمعه این اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشت و گفت: “من فکر می کنم SE 4 در حال حاضر بخشی از برنامه ریزی محصول جدید اپل برای سال 2024/2025 نیست.”

با این حال، کو قبلا پیش بینی کرده بود که iPhone SE 4 یک مدل مشتق شده از iPhone 14 خواهد بود. (همچنین بخوانید: این گران ترین ساندویچ جهان است)

وی در آخرین تحقیقات خود نشان داد که این مدل مشتق شده احتمالاً یک نمونه اولیه مهندسی برای فناوری تراشه‌های باند پایه 5G داخلی اپل و اعتبارسنجی تولید انبوه خواهد بود و هیچ برنامه‌ای برای تولید و فروش انبوه وجود ندارد. (همچنین بخوانید: NSC در مقابل سپرده های ثابت 5 ساله بانک SBI (FD): سرمایه گذاری صرفه جویی مالیاتی در مقایسه با

علاوه بر این، او اشاره کرد که برنامه تولید انبوه تراشه باند پایه 5G داخلی اپل تا حد زیادی به نتایج آزمایش این نمونه اولیه مهندسی بستگی دارد و تولید انبوه می‌تواند از اوایل سال 2025 آغاز شود.

با این حال، اگر آزمایش کمتر از انتظارات باشد، برنامه ممکن است به سال 2026 یا بعد از آن به عقب کشیده شود.

کو در ادامه حدس زد که “فناوری پیشرفته گره که برای تولید انبوه تراشه باند پایه 5G داخلی اپل استفاده می شود به برنامه تولید انبوه بستگی دارد”.

در همین حال، مدل‌های آیفون 15 پرو اپل ممکن است پس از ماه‌ها گمانه‌زنی به جای دکمه‌های حالت جامد، دارای دکمه‌های فیزیکی باشند.

به گفته کو، به دلیل مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه، مدل های آیفون 15 پرو دارای طراحی سنتی دکمه فیزیکی خواهند بود.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما