چقدر برای تعطیلات خانوادگی خود هزینه کردید؟

هیچ مجموعه قوانین واحدی در مورد نحوه و هزینه های سفر وجود ندارد، چه در یک سفر جاده ای محلی چند ساعت دورتر یا یک گردش به مقصدی دوردست که دهه ها آرزوی آن را داشتید.

در ماه فوریه، از خوانندگان دعوت کردیم تا درباره سفرهای اخیر به ما بگویند – چقدر برای آنها هزینه کردند و در نهایت، آیا این تجربه ارزش آن را داشت یا خیر. یک موضوع مشترک ظاهر شد: جشن کاهش محدودیت های همه گیر در زندگی ما.

این چیزی است که شش خواننده به ما گفتند. (این مصاحبه ها کمی ویرایش و فشرده شده است.)


بیش از 10000 دلار

خواننده: کریستین ماس، 54 ساله، کالینزویل، ایالت.

حجم گروه: چهار ام‌اس. ماس و سه پسر 16 ساله اش

کجا رفتند: لاهاینا در جزیره مائوئی، در هاوایی

از سفر برایمان بگویید: شوهرم دی ماه مرد. 20، 2021، از عوارض ناشی از کووید. من هر سال در سالگرد مرگ او سه قلوهایمان را به ماجراجویی می‌برم. او با پسران ما به ماجراجویی های زیادی رفت و من می خواهم آن را ادامه دهم.

مقداری از خاکستر شوهرم را درست پس از مرگش در اقیانوس سیاتل پراکنده کرده بودیم. او در نیروی دریایی بود. ما در سفر قبلی مقداری از خاکستر او را در جزیره بزرگ در هاوایی رها کرده بودیم، بنابراین می‌خواستیم برگردیم و دوباره این کار را انجام دهیم. هر کجا برویم او خواهد بود.

قیمتش چقدر شد؟ بیش از 10000 دلار برای یک هفته.

شگفت انگیزترین هزینه: غذا. یک بار صبحانه بیرون خوردیم و در یک رستوران پنکیک 160 دلار بود. ما فقط پنکیک می خوریم، چیز جالبی نیست. من حداقل 1000 دلار برای غذا خرج کردم.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ تو می خواهی بخندی، اما من می خواستم نهنگ ها را ببینم. من در وسط ایالات متحده زندگی می کنم. من کاملا محصور در خشکی هستم.

ارزشش را داشت؟ کاملا. باز هم، با نهنگ ها – بچه های من همیشه در مورد نهنگ ها مرا اذیت می کنند. با این حال، اکنون آنها مؤمن هستند.


اعتبار…کریستوفر سیلاس نیل

حدود 3000 دلار

خواننده: فیلیپا دونالدسون، 33 ساله، ترناوا، اسلواکی

حجم گروه: سه؛ ام‌اس. دونالدسون، شوهرش و دختر 3 ساله شان

کجا رفتند: نرماندی، فرانسه

از سفر برایمان بگویید: ما در اواخر آگوست یک سفر جاده ای از خانه خود در اروپای مرکزی به نرماندی در فرانسه داشتیم. ما فقط چند ساعت در روز رانندگی می‌کردیم، بنابراین پنج روز طول کشید تا به آنجا برسیم و برگردیم. هر شب در جای دیگری کمپ می زدیم. وقتی بالاخره به نرماندی رسیدیم، در یک Airbnb جذاب اقامت کردیم – خانه ای در میانه ناکجاآباد با توت سیاه در اطراف ما رشد می کرد. (صبحانه ها مرتب شده بود!)

ما شش روز در آنجا ماندیم، از سواحل زیبا و تقریباً خالی بازدید کردیم، با فرانسوی ها به دنبال کاکل شکار شدیم، و غذاهای دریایی خوشمزه را با هزینه کسری نسبت به جاهایی که رفته بودیم، خوردیم.

قیمتش چقدر شد؟ حدود 3000 دلار برای دو هفته.

شگفت انگیزترین هزینه: حدود 215 دلار برای ابزار بزرگراه در فرانسه.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ این یک انتخاب کاملا تصادفی بود، اما راستش ما کاملاً عاشق آن شدیم. سواحل تقریباً شبیه سواحل نیوانگلند بودند – مانند تاکستان مارتا. سواحل شنی کاملاً خالی و عظیم.

ارزشش را داشت؟ بله کاملا. من آن را دوست داشتم. فردا دوباره انجامش میدم


10000 تا 15000 دلار

خواننده: جویس تالاورا، 52 ساله، ماربلهد، ماساچوست.

حجم گروه: 12، از جمله خانم تالاورا، شوهرش و دو فرزندشان، و دو خواهرش و خانواده هایشان.

کجا رفتند: اریسیرا و لیسبون، پرتغال

از سفر برایمان بگویید: ما می خواستیم امواج 100 فوتی و کاخ های کاشی زیبا را ببینیم و غذاهای شگفت انگیز بخوریم.

قیمتش چقدر شد؟ بین 10000 تا 15000 دلار برای یک خانواده چهار نفره، برای یک هفته.

شگفت انگیزترین هزینه: هزینه های نجومی سفر خطوط هوایی در تعطیلات – 6400 دلار برای چهار صندلی کلاس اقتصادی.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ قبل از همه‌گیری، ما واقعاً اهل سفر بودیم. ما یک خانواده بزرگ مسافر هستیم. من پرتغال را به دلیل دسترسی به ساحل شرقی انتخاب کردم و رسیدن به آنجا راحت است.

ارزشش را داشت؟ قطعا. در طول همه‌گیری، هیچ‌کس واقعاً نمی‌توانست جایی برود و واقعاً افسرده‌کننده بود، و احساس می‌کردم دو، سه سال از زندگی‌ام بدون انجام کار جالبی گذشت. بنابراین، واقعاً احساس خوبی داشتم که دوباره به خارج از کشور سفر کردم.


حدود 500 دلار

خواننده: جودی ولف، 47 ساله، از توسان، آریز.

حجم گروه: 25 نفر از جمله خانم ولف و دخترش، به‌علاوه گروهی شامل اسکی بازان و خانواده‌ها

کجا رفتند: پرچم، آریز.

از سفر برایمان بگویید: من و دختر 14 ساله‌ام از توسان رفتیم تا برای یک روز اسکی در آریزونا اسنوباول برویم. یک شب در هتل ماندیم. ما با گروهی از اسکی بازان تطبیقی ​​از High Country Adaptive Sports رفتیم. احتمالاً 10 اسکی باز داشتیم که همه آنها به جز یکی از ویلچر برقی استفاده می کردند.

قیمتش چقدر شد؟ حدود 500 دلار برای دو روز، با استفاده از امتیاز ماریوت برای هتل.

شگفت انگیزترین هزینه: بلیط آسانسور 200 دلاری برای دخترم، که من زودتر از موعد خریدم زیرا شنیده بودم که افزایش قیمت در Snowbowl می تواند به بیش از 300 دلار افزایش یابد اگر برف خوبی بریزد.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ اتفاق خاصی بود من یک اردوگاه تابستانی برای بزرگسالان جوان مبتلا به دیستروفی عضلانی اجرا می کنم و یک تجربه اسکی تطبیقی ​​برای آنها ترتیب دادیم.

ارزشش را داشت؟ عالی بود، و فکر می کنم همه را برای کمپ در تابستان امسال نیز هیجان زده کرد.


اعتبار…کریستوفر سیلاس نیل

حدود 7000 دلار

خواننده: بت کلوگ، 35 ساله، مینیاپولیس

حجم گروه: 11، از جمله خانم کلوگه، شوهرش و چهار فرزندشان، به علاوه چند نفر از اعضای خانواده شوهرش.

کجا رفتند: اورلاندو، فلوریدا

از سفر برایمان بگویید: ما یک تعطیلات خانوادگی به اورلاندو، فلوریدا رفتیم تا از Walt Disney World و Universal Studios بازدید کنیم. ما در یک استراحتگاه دیزنی اقامت داشتیم، که همسرم با مهربانی هزینه گروه ما را پرداخت کرد. ما تمام هزینه های دیگرمان را تامین کردیم. ما هر تابستان مقدار زیادی به صورت محلی سفر می‌کنیم، بیشتر سفرهای جاده‌ای کمپینگ، اما این اولین پرواز ما با هر چهار بچه بود و اولین تعطیلات بزرگ «خارج از خانه» بود که به‌عنوان خانواده گذراندیم.

قیمتش چقدر شد؟ حدود 7000 دلار برای یک هفته.

شگفت انگیزترین هزینه: هزینه 168 دلاری برای اطمینان از اینکه صندلی های هواپیمایی ما کنار هم هستند تا بچه ها بتوانند کنار بزرگسالی که می شناسند بنشینند.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ با آمدن از مینه سوتا، یک تعطیلات گرم در ماه فوریه جذابیت زیادی داشت. بچه‌ها در سن مناسبی بودند – آماده سفر بودند، قدشان برای بیشتر سواری‌ها به اندازه کافی بلند بود، و همه در گروه‌های سنی مناسب برای لذت بردن از همه اینها بودند. و همسرم چند سالی بود که در مورد یک سفر خانوادگی دیزنی صحبت می کردند.

این یک ولخرجی بزرگ برای ما بود. سفر به عنوان یک خانواده شش نفره هرگز ارزان نیست و بلیط هواپیما و پارک موضوعی واقعاً سریع است. ما بچه‌ها را در تابستان گذشته با ردیابی زمانی که بیرون غذا نمی‌خوردیم، برای بستنی توقف نمی‌کردیم و یا دم‌نوش‌های کوچک دیگری درست نمی‌کردیم، در پس‌انداز مشارکت کردند. علاوه بر لذت سفر، واقعاً یک فرصت عالی برای آموزش پول به آنها بود.

ارزشش را داشت؟ زمان خوبی برای انجام یک سفر بزرگ بود که می دانستیم گران خواهد بود. ما در سه سال گذشته زیاد سفر نکرده بودیم و همه بچه های ما در سن مناسبی برای لذت بردن از آن بودند.


حدود 3600 دلار

خواننده: متیو کاناتون، 40 ساله، منچستر، انگلستان

حجم گروه: سه؛ آقای. کوناتون، همسرش و دخترشان میسی که در آن زمان 19 ماهه بود.

کجا رفتند: فلورانس، ایتالیا

از سفر برایمان بگویید: جولای گذشته به عنوان هدیه تولد چهل سالگی من برای چهار شب به فلورانس رفتیم. تنها کاری که باید متفاوت انجام می‌دادیم، برنامه‌ریزی زمان‌های وعده‌های غذایی بود، زیرا میزی را به سمت غذاهای جامد سوق می‌دادیم. معلوم شد که عاشق اسپاگتی است و صورت کوچکش مانند تاپرور لکه می‌گیرد. (من عکس‌هایی را برای نشان دادن آن دارم!) به هر زوجی که نوزاد یا فرزند کوچکی دارند که به فکر گرفتن یک تعطیلات خانوادگی کوچک با هم هستند، می‌توانم بگویم که این کار را انجام دهید و از خود لذت ببرید.

قیمتش چقدر شد؟ حدود 3600 دلار برای چهار روز.

شگفت انگیزترین هزینه: حدود 450 دلار برای پرواز. یک تعطیلات کوتاه لزوماً تعطیلات ارزان‌تر با چمدان و صندلی اضافی نیست.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ این رفتار همسرم برای من بود. ما نمی‌دانستیم که میسی در یک سفر شهری چطور پیش می‌آید، اما حتی با توجه به گرما و کالسکه و سنگفرش‌ها، او همه چیز را آرام گرفت.

ما جای کمی خاص تر را انتخاب کردیم، چند ساعت پرواز از جایی که هستیم.

ارزشش را داشت؟ خیلی راحت و توریست پسند بود و بچه ها همه جا بودند. من برمی‌گشتم و گفته‌ایم که می‌خواهیم به تنهایی برگردیم و از آن لذت ببریم. شما همیشه با یک بچه در یک ساعت هستید.


بیش از 10000 دلار

خواننده: کلیا دی سوتر، 66 ساله، وین، نیوجرسی

حجم گروه: شش نفر از جمله خانم دی سوتر، شوهرش و دو دختر بالغشان، به همراه نامزد دختر بزرگتر و دوست پسر دختر کوچکتر.

کجا رفتند: آلمان، فرانسه و سوئیس

از سفر بگویید: ما در ماه دسامبر یک تور خانوادگی در بازار کریسمس را در پایین راین انجام دادیم. شوهرم آن را در طول همه‌گیری، در آوریل 2021 رزرو کرد. این سفری بود که ما چندین سال در مورد آن با دخترانمان صحبت کرده بودیم.

قیمتش چقدر شد؟ بیش از 10000 دلار برای 10 روز. ما از بچه ها و شرکایشان خواستیم که هزینه بلیط هواپیما را خودشان بپردازند، اما بقیه هزینه را ما پرداختیم.

شگفت انگیزترین هزینه: هیچ یک. مزیت استفاده از کروز این بود که هیچ غافلگیری وجود نداشت.

چرا این سفر را انتخاب کردید؟ سفر دریایی برآورده شدن یک آرزو و راهی برای نگاه کردن به فراتر از همه گیری بود. در سال 1989، همسرم از ما خواستند که در یک سفر دریایی در کانال پاناما به آنها ملحق شویم، اما به دلیل تعهدات کاری تصمیم گرفتیم که نرویم. چند سالی نگذشت که مادرشوهرم از دنیا رفت. ما از این تصمیم پشیمان شدیم و فکر کردیم: “بیایید قبل از اینکه زندگی دخترانمان خیلی شلوغ شود، از این فرصت استفاده کنیم.”

ارزشش را داشت؟ این یک تجربه شگفت انگیز و شاد بود که بسیار فراتر از انتظارات ما بود.


سفر نیویورک تایمز را دنبال کنید بر اینستاگرام، توییتر و فیس بوک. و برای خبرنامه هفتگی اعزام سفر ما ثبت نام کنید برای دریافت نکات تخصصی در مورد سفر هوشمندانه و الهام بخش برای تعطیلات بعدی خود. رویای یک فرار در آینده یا فقط سفر با صندلی راحتی؟ ما را بررسی کنید 52 مکان برای رفتن در سال 2023.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما