چگونه آنجلا لنزبری و استفان ساندهیم در “پیاز شیشه ای” ظاهر شدند

سوندهایم همچنین عاشق بازی با کلمات، بازی ها و جدول کلمات متقاطع بود و از سازماندهی مهمانی های مرموز قتل با دوستش آنتونی پرکینز لذت می برد. او و پرکینز فیلمنامه 1973 Whodunit “The Last of Sheila” را نوشتند که در آن جیمز کابرن، دایان کانن، راکل ولش و ایان مک‌شین نقش آفرینی کردند و جانسون با افتخار از آن به عنوان منبع الهام برای فیلم‌های “Knives Out” خود یاد کرد.

پیوندهای سوندهایم با ژانر معمایی همچنان عمیق‌تر می‌شود: تنها محصول غیرموسیقی او در برادوی نمایشنامه “Getting Away With Murder” بود که با جورج فورث نوشت و در سال 1996 بیش از یک ماه اجرا شد. در مصاحبه با نیویورک تایمز. در آن سال، او تعریف کرد که چگونه لارنس اولیویه به او گفته بود که از Sondheim به عنوان الگوی خود برای نویسنده معمایی دوستدار بازی که در سال 1972 در فیلم Sleuth بازی کرده بود استفاده کرده است. (در همان مصاحبه، آنتونی شفر، نویسنده «سرکار»، شایعه دیرینه ای را که عنوان اصلی آن را «چه کسی از استفان ساندهیم می ترسد؟» رد کرد.)

جانسون از طریق عشقی که به موزیکال های سونهایم داشت، با آنجلا لنزبری که نقش خانم خانم را بازی می کرد، معرفی شد. لاوت در تولید اصلی برادوی “سوئینی تاد” و همچنین نسخه فیلمبرداری شده ای که اغلب در تلویزیون جانسون پخش می شد. یعنی زمانی که جانسون به «قتل، او نوشت»، سریال دنج CBS که لنزبری را در نقش جسیکا فلچر، نویسنده جنایت‌آمیز بازی می‌کرد، چسبیده نبود. جانسون که همچنین چند ثانیه از اپیزود «قتل، او نوشت» دوبله اسپانیایی «قتل، او نوشت» گفت: برای بچه‌های دهه 1980، آن نمایش «در واقع در ایجاد عشق به آدم‌ها و اسرار قتل در مغز همه ما بسیار مهم بود». به نسخه اصلی “Knives Out”.

رام برگمن، شریک تهیه کنندگی جانسون، گفت که فیلم‌های کوتاه ساندهیم و لنزبری در زمان تدوین «پیاز شیشه‌ای» ضبط شده‌اند، زیرا او و جانسون سعی می‌کردند به آن‌ها برسند و هر ارتباطی که داشتند انجام دادند.

در مورد سوندهایم، برگمن گفت: «من واقعاً مطمئن نبودم که چگونه به او برسم. اما پس از آن من با برایان لورد، نماینده ما تماس گرفتم و به نوعی به نتیجه رسید. گفتم، ما واقعا دوست داریم استفن این کار را انجام دهد. و قسم می خورم، پنج دقیقه بعد، او به من ایمیل زد: او این کار را انجام می دهد.

برگمن افزود: “ریان در بهشت ​​بود و من در بهشت ​​بودم زیرا می دانستم او چقدر برای ریان ارزش دارد.”

Sondheim سهم خود را در یک تماس ضبط شده Zoom انجام داد. در آن مکالمه، جانسون گفت: «به او اشاره کردم که در تلاش برای جذب آنجلا لنزبری هستیم. و او گفت: “اوه، انجی – من با او دوست هستم.” بهش بگو دارم انجامش میدم او این کار را انجام خواهد داد.»

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما