به سادگی آنجا بنشین! شروع طراحی پوسته وردپرس اختصاصی

قالب Awaken با استفاده از چارچوب Bootstrap ساخته شده است. دارای یک گزینه color picker یا انتخاب رنگ است که با استفاده از آن می توانید هر رنگی را به وب سایت خود اختصاص دهید. در صورت توافق بین شرکت طراح و سفارش دهنده، فرایند طراحی و پیاده سازی وب سایت انجام می گردد. این طراحی اختصاصی استاندارد علاوه بر گرافیک زیبا و .کاربرپسند باید دارای ویژگی هایی مانند: کدنویسی معتبر یا ولید طبق کنسرسیوم جهانی وب w3c، سرعت بارگذاری بالا، بهینه سازی برای موبایل و …

اما برای به تغییر و به روز کردن مطالب در HTML، باید از ویرایشگر استفاده کنید و گاهی حتی برای تغییر یک جمله مجبور هستید که کدها را عوض کنید که این می تواند وقت زیادی را از شما بگیرد. این افزونه ها ویژگی های پیشرفته متفاوتی را ارائه می دهند. بسته به قالبی که از آن برای سایت وردپرسی خود استفاده می کنید می توانید تغییرات متفاوتی را در قالب سایت خود ایجاد کنید. دارا بودن حالت پیش نویس به صورتی که می توانید تغییرات را روی سایت زنده امتحان کنید بدون اینکه تأثیری روی آنچه که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند، داشته باشد. با پشتیبانی کامل از MSSQL و ASP و دیگر محصولات مایکروسافت تمامی اجزا سایتتان مانند؛ فایل، دیتابیس و ایمیل را بر روی هاست ویندوز میزبانی کنید و دغدغه های امنیتی همیشگی هاست های ویندوزی را به فراموشی بسپارید. وردپرس با ارائه افزونه های مختلف ویرایش قالب این مشکل را برطرف کرده و امکان ایجاد برخی تغییرات در ظاهر قالب را بسیار آسان کرده است. افزونه Simple Custom CSS and JS یکی از بهترین افزونه های ویرایش قالب از طریق اعمال کدهای CSS و جاوااسکریپت است که استفاده از آن بسیار آسان است.

این قالب با به کارگیری از افزونه ووکامرس، سبد خرید، صفحات جزئیات محصول و درگاه پرداخت را در اختیار مشتریان شما قرار میدهد. این قالب در سایتهایی که دارای ترافیک بالایی هستند نیز مناسب بوده و میتوان با استفاده از آن تمامی موارد سئو را رعایت کرد. از دیگر ویژگیهای قابل توجه این قالب میتوان به اسلایدرها و گزینههای مختلف آن اشاره کرد. یکی دیگر از معایب نمایش مقالات کامل در این صفحات این است که کاربران نیازی به مراجعه به مقاله واقعی ندارند. در این هاست، سرورها متناسب با زبان پایتون کانفیگ شده و برنامههای لازم از قبل روی آن نصب شده است.

یعنی تمامی ویژگی های ظاهری سایت های وردپرسی بر روی قالب های وردپرس اعمال می شوند. Customify یک افزونه انعطاف پذیر ، متنوع و غنی از ویژگی های سفارشی ویرایش قالب وردپرس است که شما را قادر می سازد گزینه های سفارشی سازی پیشرفته ای را برای ویرایش قالب در سایت خود اضافه کنید. در این افزونه تمامی افراد فارغ از اینکه درزمینه کد نویسی مهارت دارند یا نه میتوانند اسلایدرهای متنوع بسازند. نه به دلایل فنی… واکنشگرا بودن این قالب نه تنها تجربه بازدیدکنندگان سایت شما را بهبود میدهد، بلکه میتواند به مدیریت صفحه نیز کمک کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کانفیگ امنیتی وردپرس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما