دوون توماس، بازیکن کریکت هند وست، با اتهام تضعیف بازی مواجه شد، ICC او را به طور موقت تعلیق کرد اخبار کریکت

شورای بین المللی کریکت (ICC) دوون توماس، بازیکن بین المللی همه جانبه و ویکت بان هند وست را به هفت مورد تحت کدهای ضد فساد متهم کرده است. او به‌دلیل دخالت ادعایی‌اش در تلاش‌های تبانی در لیگ برتر لانکا، ابوظبی T20 و لیگ برتر کارائیب (CPL) به‌طور موقت و بلافاصله از کار تعلیق شده است.

ICC این اقدام را از طرف سریلانکا کریکت (SLC)، کریکت بورد امارات (ECB) و لیگ برتر کارائیب (CPL) انجام داده است.
بر اساس انتشاری که توسط سازمان جهانی کریکت در روز سه‌شنبه منتشر شد، دادگاه بین‌المللی کیفری که به عنوان مقام منتخب مبارزه با فساد عمل می‌کند، توماس را بر اساس کد SLC ضد فساد برای شرکت‌کنندگان (SLC Code)، کد ضد فساد ECB برای شرکت‌کنندگان متهم کرده است. لیگ کریکت T10 (کد ECB) و کد CPL ضد فساد برای شرکت کنندگان (کد CPL).

توماس بر اساس ماده 2.1.1 قانون SLC متهم به ساختن یا طرف قرارداد برای تعمیر یا تلاش برای تعمیر مسابقات در لیگ برتر لانکا 2021 شده است.

علاوه بر این، او متهم شده است که جزئیات کامل هر رویکرد یا دعوت‌نامه‌ای برای مشارکت در رفتار فاسد در لیگ برتر لانکا 2021 را به مقام منتخب مبارزه با فساد اعلام نکرده است. بر اساس ماده 2.4.6 قانون SLC، توماس همچنین متهم به کوتاهی یا امتناع، بدون توجیه کافی، از همکاری با تحقیقات انجام شده توسط مقام منتخب مبارزه با فساد با ارائه نکردن اطلاعات دقیق و کامل یا اسناد درخواستی شده است.

علاوه بر این، وی به موجب ماده 2.4.7 قانون SLC به دلیل ممانعت یا تأخیر در تحقیقات در مورد رفتار فاسد توسط مقام منتخب مبارزه با فساد متهم شده است. این شامل پنهان کردن، دستکاری، یا از بین بردن هر گونه اسناد یا اطلاعات مربوطه است که می تواند مدرک باشد یا منجر به کشف شواهد رفتار فاسد شود.
توماس بر اساس ماده 2.4.4 کد بانک مرکزی اروپا به دلیل عدم افشای فوری جزئیات کامل هر رویکرد یا دعوت به مشارکت در رفتار فاسد در ابوظبی T10 2021 به مقام تعیین شده ضد فساد متهم شده است.

به طور مشابه، طبق ماده 2.4.4 قانون CPL، توماس متهم شده است که به سرعت جزئیات کامل هر رویکرد یا دعوت به مشارکت در رفتار فاسد در CPL 2021 را به مقام منتخب مبارزه با فساد اعلام نکرده است.

بر اساس ماده 2.4.2 قانون CPL، او متهم شده است که بدون تأخیر بی مورد، دریافت هر گونه هدیه، پرداخت، مهمان نوازی یا منفعتی را که می دانسته یا باید می دانست که برای نقض قانون CPL بوده را فاش نکرده است. کد یا می تواند بازیکن یا بازی کریکت را بدنام کند.

دوون توماس 14 روز مهلت دارد که از 23 می 2023 شروع می شود تا به اتهامات پاسخ دهد. دوون توماس در کار خود، در یک آزمون، 21 ODI و 12 T20 بین المللی نماینده هند غربی بوده است.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما