راهول گاندی در صف فرودگاه ایالات متحده برای مجوز مهاجرت منتظر می ماند و می گوید & من دیگر نماینده مجلس نیستم& اخبار جهان

دهلی نو: راهول گاندی، رهبر کنگره، روز سه‌شنبه برای یک تور سه شهر وارد ایالات متحده شد و طی آن با مهاجران هندی تعامل و با قانون‌گذاران آمریکایی دیدار خواهد کرد. با این حال، او مجبور شد چند ساعت در فرودگاه سانفرانسیسکو برای مجوز مهاجرت منتظر بماند. در حالی که او در صف منتظر بود، چند نفری که با او در همان پرواز همسفر بودند نیز مشاهده شدند که روی عکس های او کلیک کردند.

هنگامی که مردم از او پرسیدند چرا در صف ایستاده‌اید، راهول گاندی گفته است: “من یک مرد عادی هستم. آن را دوست دارم. من دیگر نماینده مجلس نیستم.”

یکی از رهبران کنگره در توییتی گفت: “پس از یک پرواز 16 ساعته، من 2 ساعت دیگر در فرودگاه سانفرانسیسکو برای مهاجرت با راهول گاندی منتظر ماندم که با درخواست های سلفی توسط سایر مسافران در صف محاصره شده بود.” .

قابل توجه است که رئیس سابق کنگره پس از تسلیم گذرنامه دیپلماتیک قدیمی که در زمان عضویت در پارلمان از کرالا برای وی صادر شده بود، برای گذرنامه عادی درخواست داده بود. گاندی در ماه مارس سال جاری پس از محکومیت و محکومیت دو ساله‌اش توسط دادگاه گجرات در یک پرونده افترا به دلیل اظهاراتش «نام خانوادگی مودی» رد صلاحیت شد.

راهول گاندی در یک تور یک هفته ای ایالات متحده است که طی آن قرار است با مهاجران هندی تعامل داشته باشد و با قانونگذاران آمریکایی ملاقات کند. او قرار است سفر خود را با یک گردهمایی عمومی در نیویورک در 4 ژوئن به پایان برساند. این تعامل در مرکز جاویتس در نیویورک انجام خواهد شد.

او در فرودگاه سانفرانسیسکو مورد استقبال سام پیترودا، رئیس کنگره خارج از کشور هند و سایر اعضای کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت. پیترودا گفت که سفر گاندی با هدف ترویج ارزش‌های مشترک و چشم‌انداز «دموکراسی واقعی» انجام شد.

هدف از سفر او (گاندی) برقراری ارتباط، تعامل و شروع گفتگوی جدید با افراد، نهادها و رسانه‌های مختلف، از جمله مهاجران هندی است که تعداد آنها در ایالات متحده و خارج از کشور در حال افزایش است تا ارزش‌ها و دیدگاه‌های مشترک را ترویج کند. پیترودا در بیانیه‌ای گفت: دموکراسی واقعی با تمرکز بر آزادی، شمول، پایداری، عدالت، صلح و فرصت‌ها در سراسر جهان.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما