ریشه کن کردن و سرکوب شبه نظامیان ایران در عراق!

کد خبر: 1944893 |
28 خرداد 1402 ساعت 00:49 |
258 هزار بیشتر

19
دیدگاه

خودروها در انتهای غرب آسیا پر شده بودند.

آنها از مراقبت من با شرایط عجیب و سخاوتمندانه در مواجهه با عراق راضی هستند.

ریشه کن کردن و سرکوب شبه نظامیان ایران در عراق!

در مورد «وارشاش»، تیم فوتبال ایران که توسط عراق به سرقت رفته است، مسافر کرد زیر نظر کهرمانی وزرای 23 کشور در غرب آسیا، شرکت های کانادایی است اما با کسب یک پوند در مقابل سوریه. و برابر بربران فلسطین با عنوان صدور مرحله رشد می روی به خواب آخر وقت ساعت 18 می باشد.

از آنجایی که تیم ایران به عراق آمد، به گواه مراسم افتتاحیه، گل رز استراحت و تمرین کرد، اما به خاطر برنامه عجیبی که تحت نظارت بود، گل رز در مسابقه خود قرار گرفت. دستشان است که گل رز چه مدت استراحت کرده است، دشتند و ایران به خاطر این قرعه کشی در میان بازی درد گلاب دارند.

از سوی دیگر، تمرینات شاگردان رضا توجه در بازه زمانی، شدت زمان مسابقات، در ساعت 5 بعد از ظهر و در تاریکی شدید و حداقل 40 درجه از ماه کربلا بود. که این توافق در نوع عجیبی است.

اکنون تیم ایران در مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت های غرب آسیا قرار دارد و از ساعت 18 می تواند در اردن به مصاف حریفان برود و با شرایط عجیب و غریبی برای تصمیم نهایی خود در رقابتی بزرگ قرار خواهد گرفت.

1888453

از طرف دایگر، تیم فوتبال اردن به عنوان یک فوتبالیست در غرب آسیا مورد توجه است، بنابراین گل رز در خانه او آرام گرفت، اما او به گل رز جمعه بربرهای فلسطین اهمیت می دهد. استراحت از استراحتگاه Arden Bronde.

برنامه ای عجیب، مسابقات غرب آسیا، اعتراض رضایت شما و یا نظر یک مقام برجسته را برانگیخت و شما را به سمت قهرمانی فوتبال ایران سوق داد.

ملی پوشان ایران، دیروز، در اتوبوس، حدود 3 ساعت از کربلا تا بغداد، سفر به بغداد، به شرایط فیزیکی، برای حضور در بیمارستانی در اردن، آنالیز سرد و وضعیت مناسب قبل از سفر به اردن در بیمارستان.

کم و بیش رضایت از مراقبت شما باید به خاطر شرایط بدن و هوا و باسن تنگ شود برای اینکه حیرت جسمانی خود را به خاطر بسپارید مرحله بعد از انجم داد را خواهید دید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما