سربرال با یک نوجوان 17 ساله بدون رضایت والدینش رفتار کرد. روزی که او مرده بود متوجه شدند.

استارتاپ Telehealth Cerebral Inc. به گفته کارمندان سابق و اسناد بررسی شده توسط وال استریت ژورنال، نرم‌افزاری داشت که می‌توانست شناسه‌های مشتری را تأیید کند، اما از آن برای بررسی تاریخ تولد و سایر جزئیات استفاده نمی‌کرد، سیاستی که منجر به رفتار با برخی از خردسالان بدون رضایت والدین شد.

یک یادداشت داخلی که توسط ژورنال بررسی شد، بررسی شناسه نرم‌افزار را به عنوان مانعی برای حفظ مشتری در زمانی که Cerebral در تلاش بود به سرعت ده‌ها هزار مشتری را برای درمان سلامت روان در طول همه‌گیری Covid-19 ثبت نام کند، توصیف کرد. این شرکت از نرم‌افزاری برای گرفتن عکس‌های سلفی از بیماران استفاده کرد، اما برای تأیید جزئیاتی مانند سن در چت‌های ویدیویی 30 دقیقه‌ای به پزشکان متکی بود.

سربرال در بیانیه‌ای گفت: «ما مراقبت‌های بسیار مورد نیاز را به صدها هزار بیمار ارائه کرده‌ایم، که بسیاری از آنها بدون خدمات بهداشتی از راه دور Cerebral به حمایت‌های حیاتی سلامت روان دسترسی نداشتند». این سازمان افزود که روش‌های مختلفی را برای تأیید شناسه‌ها در فرآیند ثبت‌نام آزمایش کرده است، اما همیشه الزامات قانونی را رعایت کرده است.

آنتونی کرول در ماه دسامبر برای Cerebral ثبت نام کرد و گواهینامه رانندگی متوسط ​​خود را در میسوری آپلود کرد که نشان می داد او 17 سال دارد. قانون میسوری پزشکان را از ارائه درمان های بهداشت روانی برای افراد زیر 18 سال بدون رضایت والدین منع می کند.

آنتونی به یکی از پزشکان مغز گفت که افکار خودکشی داشته است، و طبق سوابق پزشکی بررسی شده توسط مجله، او برای او یک داروی ضد افسردگی تجویز کرد که دارای یک برچسب هشدار برای نوجوانان است. سربرال به خانواده اش اطلاع نداد.

وندی و تاد کرول، تابستان گذشته در خانه‌شان در لین، مونیخ، گفتند که نمی‌دانستند پسرشان دست به خودکشی زده و تحت درمان سلامت روانی قرار گرفته است.


عکس:

ویتنی کورتیس برای وال استریت ژورنال

والدین او، وندی و تاد کرول، گفتند که نمی‌دانستند پسرشان دست به خودکشی زده یا به دنبال درمان سلامت روان است. من اصلاً نمی دانستم که او در حال حاضر است [medication] تا روزی که مرد.» کرول گفت و افزود که بطری قرص را چند ساعت قبل از خودکشی پسرش در خانه آنها پیدا کرده است.

یک سربرال گفت که آنتونی سن خود را نادرست معرفی کرده است، شرکت متأسف است که بدون رضایت والدین از او مراقبت شده است، و رفتاری که او دریافت کرده مناسب بوده است. سخنگو گفت: «این مورد یک اتفاق ناگوار است. هر گونه از دست دادن جانی غم انگیز است و ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده ابراز می کنیم.

Cerebral خدمات خود را در اوایل سال 2020 با مأموریت اعلام شده برای بهبود دسترسی به خدمات سلامت روان راه اندازی کرد. هزینه زیادی صرف تبلیغات در رسانه های اجتماعی کرد و نسخه های محرکی را برای اختلال کم توجهی بیش فعالی یا ADHD ارائه کرد. اقدامات آن اکنون توسط کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری تحت بررسی است. سربرال گفته است که با تحقیقات همکاری می کند و تجویز بیشتر مواد کنترل شده را برای بیماران جدید متوقف کرده است.

این شرکت که ارزش آن در سال گذشته به 4.8 میلیارد دلار می‌رسید، افراد مبتلا به اختلال دوقطبی، افکار خودکشی و سایر بیماری‌های جدی را نیز ثبت نام کرد – و بر اساس اسناد و کارمندان، برای برخی از آنها قرار ملاقات بدون بررسی دقیق شناسنامه‌هایشان داد.

سربرال گفت که خدماتش برای بیماران 18 سال و بالاتر است و پزشکان موظفند شناسنامه را بررسی کنند. سربرال گفت 17 کودک خردسال را شناسایی کرده است که بین ماه مه 2021 تا آوریل 2022 ثبت نام کرده اند، از جمله آنتونی. این شرکت گفت که بیماران سن خود را اشتباه معرفی کرده اند و در آن دوره با حدود 450000 بیمار قرار ملاقات داشته است.

تأیید شناسه‌های بیمار موضوعی برای صنعت رو به رشد بهداشت از راه دور است و شیوه‌ها در شرکت‌ها متفاوت است. این روند کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ارائه دهندگان بهداشت از راه دور، افراد زیر سن قانونی را بدون رضایت یا تجویز برای بیماران در ایالت هایی که پزشکان مجوز ندارند، درمان نمی کنند.

مغزی که اکثر رقبای سلامت از راه دور هستند، بر خلاف مواد کنترل شده، از جمله محرک ها و بنزودیازپین ها، تجویز می کردند. فرآیند بررسی شناسه ها معمولاً برای چنین داروهایی به دلیل احتمال سوء استفاده آنها سخت تر است.

برخی از شرکت‌ها می‌گویند که از نرم‌افزار برای تأیید شناسه‌ها، از جمله سن بیمار، قبل از اجازه ثبت نام استفاده می‌کنند. برخی دیگر می گویند کارکنان پشتیبانی دارند که قبل از مراجعه بیماران به پزشکان، شناسه ها را بررسی و تأیید می کنند. با این حال، برخی دیگر تا حد زیادی این را به پزشکان واگذار کرده اند که در اولین قرار ملاقات ها، شناسه ها را بررسی کنند.

کارن اسمیت، پرستار سابق مغز در آلاسکا، گفت که مدیریت وظایفی مانند تأیید هویت و تشخیص بیماران در طول نسبتاً دشوار است. قرارهای کوتاه او گفت: «برای ما غیرممکن است که بدانیم آیا این شناسنامه معتبر است یا خیر. “بیماران دارای مجوز با عکس های قدیمی و از ایالت های مختلف هستند.”

کارمندان سابق و فعلی Cerebral، از جمله پزشکان و کارکنان پشتیبانی، گفتند که نگران هستند روند بررسی شناسه به بیماران اجازه می‌دهد نسخه‌هایی را که نباید دریافت کنند. برخی از آنها گفتند که کارمندان موارد متعددی را که در آن بیماران حساب های تکراری داشتند یا نسخه هایی برای مواد کنترل شده با شناسه های منقضی شده در پرونده دریافت می کردند، علامت گذاری کرده اند.

پس از تماس ژورنال با این شرکت در تابستان امسال، Cerebral گفت که در حال به روز رسانی نرم افزار خود است. این شرکت گفت که اکنون سن، شناسه های منقضی شده و حساب های تکراری را بررسی می کند. سخنگوی Cerebral گفت: “این شرکت به طور مستمر این سیستم ها را بهبود بخشیده است و خواهد کرد.”

Cerebral گفت که در ابتدا از نرم‌افزار سفارشی برای گرفتن تصاویر از شناسه‌ها و بیماران برای تأیید دستی پزشکان استفاده می‌کرد. در اکتبر 2020، Cerebral شروع به استفاده از نرم افزار Persona Identities Inc. کرد، ابزاری که شناسه ها را با بررسی سن، حساب های تکراری و تاریخ انقضا و سایر جزئیات تأیید می کند. Cerebral گفت که در ابتدا از این نرم افزار برای گرفتن عکس و مسدود کردن شناسه های جعلی استفاده می کرد، اما نه برای بررسی سن.

بر اساس اسناد و کارمندان سابق، مدیران مغز در ماه مه 2021 به کارکنان گفتند که فرآیند ثبت نام، از جمله چک پرسونا، باعث شد تا افراد زیادی قبل از درمان آنها را ترک کنند. به عنوان بخشی از یک آزمایش، آنها تصمیم گرفتند تا قبل از تأیید شناسه آزمایش، قرار ملاقات با پزشکان بیماران را برنامه ریزی کنند.

این شرکت در یک یادداشت داخلی به کارمندان گفت: «فرضیه این است که با اجازه دادن به مشتریان جدید برای برنامه‌ریزی با تیم مراقبت خود زودتر در جریان مصرف، احتمال ترک یا ترک آن کمتر خواهد بود».

سربرال گفت که این آزمایش برای مدت کوتاهی با تعداد کمی از بیماران انجام شد. از اعلام زمان پایان آزمایش خودداری کرد. یکی از سخنگویان ارشد گفت که تصمیم برای اجرای این آزمایش قبل از پیوستن مدیر اجرایی فعلی آن، دیوید مو، به عنوان مدیر ارشد پزشکی در اوایل سال 2021 گرفته شد.

هنگامی که آنتونی کرول در دسامبر 2021 ثبت نام کرد، Cerebral گفت که از نرم افزار Persona برای گرفتن تصویری از مجوز او استفاده کرده است اما هنوز امکان بررسی تاریخ تولد او را فعال نکرده است.

یک پرستار مغزی، آنتونی کرول، در اواخر سال گذشته نسخه ای برای داروی ضد افسردگی فلوکستین نوشت و او آن را در داروخانه ای نزدیک پر کرد.

در دسامبر در 27، آنتونی طبق سوابق پزشکی او یک قرار ملاقات ویدیویی 24 دقیقه ای داشت. سوابق نشان می دهد که او پزشک پرستار بود که در خانه با خانواده و در تمام روابط خود احساس امنیت می کرد و به گفته او یکی دو ماه قبل اقدام به خودکشی کرده بود. او پدرش تاد را به عنوان تماس اضطراری خود ذکر کرد.

سوابق نشان می دهد که پرستار نسخه ای برای داروی ضد افسردگی فلوکستین نوشت. در تماسی دو روز بعد، او به یکی دیگر از کارمندان، یک مشاور مغز، گفت که آنچه او در سوابق به عنوان “قصد خودکشی منفعل” توصیف می کند، دارد و آنها یک طرح ایمنی را تنظیم کردند. سوابق نشان می دهد که مشاور تشخیص داد که آنتونی خطری برای خودش و دیگران نیست.

فلوکستین یک نسخه عمومی پروزاک است. نشان داده شده است که فلوکستین در دهه‌ها استفاده از آن بی‌خطر است، اما سازمان غذا و داروی آمریکا برچسب هشدار «جعبه سیاه» را اضافه کرده است که نشان‌دهنده افزایش خطر خودکشی در برخی از نوجوانان و جوانان است.

بطری نسخه، با 14 قرص باقی مانده، دارای برچسبی است که پزشک پرستار و مایکل بوگز، روانپزشکی که همچنین مدیر ایمنی بالینی Cerebral است، درج شده است.

دکتر. بوگز گفت آنتونی بیمار او نبود. او در ایمیلی نوشت: «اگر نام من در یک بطری نسخه برای یک بیمار در میسوری بود، نباید چنین می‌شد.

دکتر. بوگز گفت که او پزشک همکار پرستار در ایلینوی و اوکلاهاما بوده است، اما نه در میسوری. سوابق دولتی نشان می دهد مجوز Boggs در میسوری در 22 ژوئیه صادر شد. این شرکت گفت که او حدود یک سال قبل برای آن درخواست داده است.

Cerebral گفت که نرم افزار نسخه نویسی آن فقط به یک پزشک ناظر اجازه می دهد تا با یک پزشک پرستار در ارتباط باشد. از آن زمان این شرکت نرم افزار خود را ارتقا داده است. سربرال گفت که این پرستار با پزشک دیگری که دارای مجوز در میسوری است کار می کرد و از ذکر نام او خودداری کرد.

کلانتری مرگ آنتونی را خودکشی اعلام کرد. سربرال گفت که معتقد است آنتونی منفعلانه اقدام به خودکشی کرده و در مورد برداشتن وسایل مضر با چنین بیمارانی صحبت می کند. خانم کرول گفت که نمی‌دانست پسرش اسلحه‌ای را از خانه برداشته است و اگر به آنها اطلاع داده می‌شد، خانواده تمام اسلحه‌ها را خارج می‌کردند.

بر اساس دستورالعمل های آکادمی روانپزشکی کودکان و نوجوانان آمریکا، ارائه دهندگان بهداشت از راه دور باید در مورد مراقبت از جوانان با والدین ارتباط برقرار کنند، مگر اینکه دلیل خاصی مانند سوء استفاده مشکوک وجود داشته باشد. دستورالعمل ها همچنین توصیه می کنند که به خانواده توصیه شود که وسایل کشنده را از محیط اطراف بیمار خودکشی حذف کنند و داروهای تجویزی را تحت نظر داشته باشند.

سربرال گفت زمانی که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از راه دور دیگر بیماران خودکشی را کنار می زنند، آنها را درمان می کند و با کارشناسان برجسته برای توسعه پروتکل های بحران خود همکاری کرده است. این شرکت یک تیم تخصصی واکنش به بحران ایجاد کرده است و برای بیمارانی که به طور فعال اقدام به خودکشی می کنند، با تماس های اورژانسی تماس می گیرد. سخنگو گفت: “ما بر روی عملکرد خود ایستاده ایم.” “سربرال با افتخار از فرصت مراقبت از این افراد استقبال می کند.”

بعد از تشییع جنازه پسرش، خانم کرول در ماه فوریه با سربرال تماس گرفت تا شکایت کند که بدون رضایت با یک خردسال رفتار کرده است. او سوابق پزشکی او را در ماه مارس و دوباره در ژوئن درخواست کرد.

اسناد مغزی نشان می دهد که در ماه فوریه، مقامات شرکت سوابق آنها را بررسی کردند و دیدند که تاریخ تولد پسرش با گواهینامه رانندگی او مطابقت ندارد. آنها به دکتر اطلاع دادند. بوگز و به آنها توصیه شد که به دکتر اطلاع دهند. تفاهم نامه سربرال گفت که رهبران بالینی پرونده را بررسی کردند و تشخیص دادند که پروتکل‌های بحران این شرکت رعایت شده است.

اسناد نشان می دهد که در 24 مارس یکی از کارکنان مغز به همکاران خود اطلاع داد که می توانند خانم را بفرستند. کرول سوابق پزشکی پسرش. سوابق در ماه ژوئیه و پس از تماس ژورنال با Cerebral در مورد این پرونده ارسال شد.

راهنما در دسترس است: با شماره‌گیری یا ارسال پیامک به 988 به خط حیاتی خودکشی و بحران ملی برسید.

خورشید پشت سر سنگ قبر آنتونی کرول در لین، مو غروب می کند.

— رولف وینکلر در این مقاله مشارکت داشت.

برای خدیجه صفدر به آدرس [email protected] بنویسید

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما