عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف پرمون مد

آر اف بهتر است یا هایفو

هایفوتراپی از انرژی اولتراسوند (فراصوت) برای گرم کردن سلول های زیر پوست استفاده می کند و باعث تحریک تولید کلاژن بیشتر می شود. اولتراسوند شکلی از انرژیست که با نور مانند IPL و لیزر یا انرژی الکتریکی (آر اف) متفاوت است که با تمرکز بر لایه های ساختاری پوست عمل می کند. می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که دقیقاً سطح مورد نظر پوست را هدف قرار دهد و به عمیق ترین لایه های پوست، SMAS و چربی می رسد.

به عبارت دیگر در شرایطی که حجم صورت فرد از دست رفته باشد و میزان افتادگی پوست کم باشد یا پوست دچار افتادگی نشده باشد، روش آر اف روش مناسب تری است. پوست یکی از فاکتورهای مهم زیبایی صورت می باشد که رسیدگی به آن بسیار حایز اهمیت است. سبک زندگی و ژنتیک عوامل اصلی هستند که باعث کاهش کلاژن در پوست  می شوند و پس از به وجود آمدن این حالت بسیاری از افراد تلاش می کنند تا دوباره جوانی و شادابی و زیبایی را به پوست خود برگردانند. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست مو و زیبایی در اصفهان، با سالها تجربه در زمینه جوانسازی پوست و اشراف بر اغلب روشهای جوانسازی، می‌توانند شما را در بازیابی پوستی جوان و شاداب و رفع آثار افزایش سن، یاری رسانند. در کلینیک دکتر واعظ در جلسه مشاوره بهترین و مناسب ترین روش جوانسازی برای شما انتخاب می‌شود. حتی در برخی موارد ممکن است تلفیقی از روشهای جوانسازی به شما پیشنهاد شود.

دستگاه آر اف فرکشنال از یک روش گرمایش انبوه در نواحی بزرگتر برای سفت کردن پوست افتاده، صاف کردن چین و چروک ها و تحریک تولید کلاژن و الاستین استفاده می کند. RF نه تنها فواید سفت کردن پوست را از انقباض فوری کلاژن به همراه دارد، بلکه با تحریک واکنش ترمیم زخم پوست و تشویق گردش سلولی، مزایای ضد پیری را نیز به ارمغان می آورد. این به پوست ظاهری سفت تر، حجیم تر و جوانتر می دهد، خطوط ریز را کاهش داده، منافذ بزرگ را کوچک می کند و حتی شرایط پوستی مانند آکنه را بهبود می بخشد.

  • شما می توانید برای کلینیک زیبایی خود، هر دو دستگاه جوانسازی هایفو و آر اف را تهیه نمایید تا باکیفیت ترین خدمات زیبایی را، برای مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.
  • هایفوتراپی تنها روشی است که از لایه درم عبور می‌کند و لایه عضلانی سطحی را هدف قرار می‌دهد.
  • روش آر اف فرکشنال کاربرد های بسیار زیادی دارد به همین سبب هر فرد با هر مشکلی روی پوست می تواند از آن استفاده کند.
  • انرژی امواج رادیویی در لایه درم به گرما تبدیل می‌شود و افزایش دما یکی از عوامل تحریکی کلاژن‌سازی است.

هر چند که هر دو این روش ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارد با این حال در شرایطی که میزان آسیب های پوستی عمیق باشد ، از میکرونیدلینگ به کمک سوزن های ظریف و مخصوص به صورت عمیقی استفاده می شود. در نتیجه این پروسه پوست ضخیم تر شده و با ماندگاری طولانی مدتی همراه خواهد بود. این در حالی است که اگر به دنبال لاغری موضعی و یا رفع چین و چروک های پوستی هستید ، قطعا آر اف فرکشنال برای شما بهترین گزینه خواهد بود. معمولا درمان در یک جلسه انجام می شود و برای حفظ اثرات درمان نیاز به جلسات سالانه است.

کاربردهای آر اف فرکشنال

هایفو در یک جلسه انجام شده، و ماندگاری نتایج آن تا یک سال می باشد. ۴- چند روز قبل از انجام آر اف از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، ژلوفن و ویتامین E خودداری کنید. برای تایید ایمن بودن این امواج همین بس که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات موجود در محیط زندگی روزمره ما از این امواج استفاده شده است. افراد ترجیح می دهند که دوران نقاهت کوتاه باشد و آن ها این امکان را داشته باشند که مدت کوتاهی بعد از درمان، به فعالیت های شغلی و زندگی روزمره خود بپردازند.

و با توجه به قیمت مناسب، میتواند خدمات هایفو را به صورت مقرون به صرفه‌تری در اختیار علاقمندان به زیبایی قرار دهد. اگر بخواهیم لیست بهترین مارک دستگاه هایفو را تهیه کنیم، هایفو دلتا و اولترا در یک یک سطح قرار خواهند گرفت. زیرا تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به اندازه‌ای نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری برتر دانست. هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است كه در ایران بسیار پرطرفدار است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آر اف بهتر است یا هایفو

این روش یک روش مهم است و برای انجام آن باید در انتخاب پزشک دقت زیادی داشته باشید و یک پزشک متخصص و کاربلد انتخاب کنید تا نتیجه مناسبی از این روش دریافت کنید. یکی از روش‌های درمانی موثر و مفید برای از بین بردن اسکارها، سلولیت و لیفت پوست آر اف سه بعدی است. انرژی امواج رادیو فرکانسی در این روش به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کنند و به این ترتیب درجه حرارت سلول‌های چربی پوست را به صورت کاملا تصاعدی افزایش می‌دهند.

کاربرد ترمیا برای جای جوش و جوانسازی پوست

تعداد جلسات لازم برای درمان با استفاده از دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال، بستگی به نیاز فرد دارد. با مطالعه ی مطالب بالا و آشنایی با تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال، می توانید بهترین تصمیم را در مورد انتخاب یکی از آن ها بگیرید. بدون شک استفاده از روش هایفوتراپی می تواند اثرات بهتری روی پوست داشته باشد و ماندگاری بالاتری نیز دارد. در ادامه و سایر بخش های مقاله سعی داریم اطلاعاتی را در خصوص مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست، توضیحات بیشتری را به حضور عزیزتان ارائه دهیم. ممکن است بعد از درمان هایفوتراپی قرمزی خفیفی داشته باشید اما درد و ناراحتی حداقلی را تجربه می کنید و به طور کلی سالانه به یک جلسه درمان هایفو نیاز دارید.

آر اف بهتر است یا هایفو

دستگاه یاد شده می تواند طی سه الی چهار جلسه با فواصل یک ماهه، اثر مطلوب خود را به نمایش بگذارد. شما نیز می توانید برای به دست آوردن نتیجه چشمگیر و بی نظیر، به راحتی از دستگاه جوانسازی آراف بهره مند شوید. همچنین دستگاه های جوانسازی هایفو یا آر اف، عوارض چندان زیادی را به دنبال ندارند و همین امر از اصلی ترین فواید مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد. اگر شما نیز به دنبال زیبایی بی نقص و جوانی مجدد هستید، می توانید دستگاه جوانسازی آراف را حتما در اولویت های خود قرار دهید.

درمان انواع عارضه پوستی با آر اف فرکشنال

رفع منافذ باز پوست یکی دیگر از اثرات آر اف فرکشنال است که با انجام ۵ جلسه درمانی منافذ باز پوست به راحتی از بین می رود و پوست ظاهری درخشان تر و جوان تر خواهد داشت. این دستگاه برخلاف دیگر دستگاه‌ها بخش وسیع و عمیقی از پوست را تحت درمان قرار می‌دهد. این دستگاه را به عنوان یک روش درمان برای جوانسازی پوست صورت، از بین بردن چین و چروک، لیفت پوست صورت، کم رنگ کردن خطوط اسکار و…. دستگاه آر اف خانگی دارای مدل‌های مختلفی دارد، با تهیه آن‌ها می‌توانید در خانه این کار را انجام دهید. این دستگاه‌ها با توجه به کاربردها و ویژگی‌ها، قیمت بسیار متفاوتی خواهند داشت.

آر اف بهتر است یا هایفو

برای تماس با هر کدام از کلینیک ها کافی است بر رو شماره تماس مورد نظر خود کلیک کنید. همان طور که در ابتدا بیان شد، این دستگاه دارای تاییدیه FDA نیز است. اگر امواج استفاده شده در این دستگاه تهدیدی برای سلامتی بهترین دستگاه هایفوتراپی انسان بود، موفق به دریافت این تاییدیه معتبر نمی شد. حداقل تا دو هفته پس از هایفوتراپی، نباید ژل یا بوتاکس تزریق کنید. باید تا 3 روز قرمزی و تورم پس از جلسه را تحمل نیز چون پس از آن به طور کامل رفع می شود.

مهم است که به یاد داشته باشید که این موضوع در فردی با فرد دیگر متفاوت است. اگر از پوست خود مراقبت کنید، تنها با یک درمان اثرات طولانی مدت خواهید دید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های هایفو و آراف می توانید با کارشناسان فروش مجموعه پرمون مد تماس حاصل نمایید. زیباجویان با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه، درمانی سریع، مؤثر و دقیق را دریافت خواهند کرد که قطعا رضایت آنها را جلب می کند. هایفو دلتا به صورتی طراحی شده است که بتواند تمام خدمات هایفو را پوشش دهد.

آر اف بهتر است یا هایفو

برای انجام این روش ابتدا پوست را با کرم موضعی بی‌حس‌کننده، بی‌حس می‌‌کنند. سپس با استفاده از کیت سوزنی که این سوزن‌ها برای هر بیمار به‌طور جداگانه استفاده می‌شود، امواج را با انرژی زیاد به لایه‌ی زیرین پوست فرستاده‌ و با تحریک بافت پوست باعث کلاژن سازی و سفتی پوست می‌شوند. انتخاب روش مناسب جوانسازی پوست از بین هایفوتراپی و RF یا سایر روش های جوانسازی بستگی به کاربرد روش های مختلف و نیازهای شخصی افراد دارد. در شرایطی که مشکل اصلی فرد، افتادگی پوست باشد و هدف نهایی از درمان، کشیدن پوست صورت باشد، از بین روش هایفوتراپی و RF، هایفوتراپی روش درمانی موثرتر و مفیدتری است. در استفاده از این تکنیک محدودیتی وجود ندارد و معمولا برای تمام پوست ها با هر آسیب سطحی این دستگاه قابل استفاده است.

ما نکات اصلی تمایز را فهرست کرده ایم تا فرآیند هریک را روشن کنیم و به شما کمک کنیم تا درمانی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. در واقع دستگاه‌های RF با کمک یک‌سری سوزن‌ها، بر روی قسمت مورد نظر ستون‌های تخریبی ایجاد می‌نمایند و امواج رادیو فرکانسی از طریق آن‌ها به پوست وارد می‌شوند. در طی این فرآیند جهت ترمیم پوست، بافت فیبروزی تولید شده و در کنار گرمای امواج، تولید کلاژن چند برابر افزایش می‌یابد. تعداد جلسات هایفوتراپی به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست و ناحیه درمان شده و مراقبتهای بعد از هایفوتراپی بستگی دارد.

آر اف بهتر است یا هایفو

هزینه هایفوتراپی برای لیفت صورت، جوانسازی پوست و یا از بین بردن چربی ها بسته به ناحیه‌ای که قرار است هایفوتراپی روی آن انجام گیرد و کلینیکی که به آن مراجعه کرده‌اید و همچنین با توجه به مهارت پزشک متفاوت است. معمولا هزینه هایفوتراپی و قیمت هر جلسه آن پیش از شروع جلسات توسط متخصص با بررسی شرایط بیمار و ناحیه ای که باید درمان شود؛ تعیین می شود. چون هایفوتراپی یک روش درمانی زیبایی به شمار می آید؛ هیچ کدام از بیمه های درمانی آن را پوشش نمی دهد.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما
تمامی اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت از طریق تکنولوژی هوش مصنوعی و بدون دخالت انسانی تولید شده‌اند، اما ما از استفاده یا تصدیق این اطلاعات تشویق نمی‌کنیم.