پمپ آب خانگی بشقابی 1 اسب 1 اینچ ژنرا پمپ قیمت روز و خرید آنلاین

حضور هوا در لوله‌ها و سیستم‌های آبی می‌تواند باعث کاهش عملکرد پمپ آب، افت فشار آب، ایجاد نویز و همچنین از دست رفتن آب در سیستم شود. بنابراین، هواگیری برای حفظ کارایی و عملکرد بهینه پمپ و سیستم آبی ضروری است. ابتدا باید پمپ آب را خاموش نمایید تا فشار آب در سیستم کاهش یابد و امکان هواگیری برای پمپ آب فراهم شود. در سیستم‌های بسیاری، ورودی هواگیری یک سوپاپ خاص است که معمولاً در نقطه‌ای روی لوله‌ها نصب می‌شود.

پمپ آب

هر چه تعداد اسب‌های بخار یک پمپ آب خانگی بیشتر باشد، قدرت افزایش فشار بالاتری دارد. پمپ آب جتی پنتاکس را می‌توان، به‌عنوان بهترین پمپ آب خانگی یک اسب بخار معرفی کرد. پمپ‌ های آب یک اسب بخار معمولاً برای ساختمان‌های 4 تا 8 طبقه مناسب هستند. خرید پمپ آب مناسب، امروزه کار هرکسی نبوده و پیشنهاد میشود قبل از خرید پمپ آب خانگی، با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

الکترو پمپ

امروزه در زندگی شهر نشینی و همچنین آپارتمان نشینی یکی از چالش های ما انتخاب پمپ آب ساختمان خانگی می باشد.

پمپ آب

ساختار و نحوه عملکرد پمپ آب خانگی خودمکش مانند مدل جتی بوده و بصورت ایجاد خلاء سیال را پمپاژ می کند. این دستگاه در توان موتور متفاوت طراحی شده و برای کاربری های پماژ حجم کم با توان موتور نیم اسب نیز تولید می شود.

انواع پمپ آب ساختمانی یا خانگی

یکی از متداول ترین پیشنهادها برای انتخاب پمپ آب خانگی مناسب ساختمان شما برحسب طبقه و تعداد واحد، پمپ آب برند پنتاکس است. در جدول زیر انواع پمپ پنتاکس سری PM برای استفاده در طبقه های مختلف ساختمان ارائه شده است که برای دریافت اطلاعات تکمیلی و محاسبه دقیق نیاز کاربری موردنظرتان می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی آبیاران تماس بگیرید.

پمپ آب

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما