آنچه که متخصصان خودارضایی نمی خواهند شما بدانید

شهرهای بزرگی که زندگی شبانه را فراهم می کردند بسیار محبوب بودند و زنان شروع به جستجوی ماجراجویی جنسی کردند. مارتین می گوید: «این به جوان اجازه می دهد تا بدون احساس نیاز به جست و جوی شریک جنسی، لذت جنسی داشته باشد. مانند Lovehoney، PinkCherry با پست‌های وبلاگی در مورد سلامت و رضایت جنسی، مانند "ویبراتور برای مردان: لذت در حال افزایش" و "چگونه دیلدو را برای لذت شخصی ایمن تمیز کنیم" فضای مثبت جنسی را ترویج می کند. اوه، و آنها همچنین اسباب بازی های جنسی می فروشند. PinkCherry طیف گسترده ای از اقلام تفریحی بزرگسالان و ابزارهای سلامت جنسی را برای سلیقه ها و سطوح مختلف راحتی ارائه می دهد.

سایت فرعی Adam & Eve با اسباب‌بازی‌ها و سایر محصولات لذت‌بخش طراحی‌شده برای لزبین‌ها، ویبراتورها (در یک برگه جدید باز می‌شود)، اسباب‌بازی‌های پیچ خورده (در یک برگه جدید باز می‌شود)، تسمه‌ها (در یک برگه جدید باز می‌شود) و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال اسباب‌بازی‌های جنسی هستید، برنده جایزه XBIZ برای "شرکت بین‌المللی محصولات لذت سال" مکان خوبی برای شروع است. به همین سادگی. این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. همچنین می‌توانید معاملات فعلی (در یک برگه جدید باز می‌شود) را در محصولات سایت مانند Satisfyer Pro 2 (در یک برگه جدید باز می‌شود) و Bodywand Midnight Massager (در یک برگه جدید باز می‌شود) پیدا کنید. بنابراین دفعه بعد که برای خوردن تنقلات و بشقاب های کاغذی در روز بازی بیرون آمدید، ادامه دهید و یک ماساژور لرزشی دوگانه شارژی plusOne (در یک برگه جدید باز می شود) یا Lelo Sona 2 Cruise (در یک برگه جدید باز می شود) بردارید. در آن هستم.

بعد از پنج سال زندگی مشترک، اولین بار بود که به او گفتم: "هی، من واقعاً این را دوست ندارم." (خوب، بیشتر شبیه «هی، من واقعاً، واقعاً این را دوست دارم.») در نتیجه، او در برخوردهای جنسی ما اعتماد به نفس بیشتری داشت زیرا می‌دانست که مرا خوشحال می‌کند، و من قطعاً از مزایای آن لذت بردم. روغن. محصولاتی مانند تنقیه را آماده کنید. پرفروش ترین ها (در یک برگه جدید باز می شود) از ویبراتور گرفته تا روان کننده و لباس زیر زنانه را شامل می شود. برخی از پرفروش‌ترین‌ها عبارتند از Eve's Rechargeable Thrusting Rabbit (در یک برگه جدید باز می‌شود) و حلقه آلت تناسلی ارتعاشی چند مرحله‌ای Big O (در یک برگه جدید باز می‌شود). با مخالفت پدر، پسرش در ماه می 1992 با این نوازنده دوست شده بود. جردن که گفته می شد تحت تأثیر یک آرامبخش بحث برانگیز که توسط ایوان، دندانپزشک تجویز می شد، گفت که جکسون آلت تناسلی او را لمس کرده است.

فروشگاه های Sunset Novelties ممکن است فقط در جنوب شرقی ایالات متحده واقع شده باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند برای شما ارسال کنند. اگرچه شما این محصولات را در فروشگاه ها پیدا نخواهید کرد (حداقل، هنوز نه)، هنوز هم بسیار راحت است که در همان سفر خرید آنلاین، پودر تنظیم کننده و یک اسباب بازی جنسی را انتخاب کنید. Wet For Her یک فروشگاه اسباب‌بازی بزرگسالان است که در سال 2009 در پاریس، فرانسه تأسیس شد و برای لزبین‌ها و جامعه دگرباش طراحی شده است. در هر صورت، احتمال اینکه بتوانید اسباب بازی جنسی مورد نظر خود را از فروشگاه اسباب بازی بزرگسالان که امسال 50 ساله شد، پیدا کنید، زیاد است.

دلیل اینکه نوازش تناسلی بزرگسالان را آزار می دهد این است که ما تمایل داریم اعمال کودکان را از دید بزرگسالان ببینیم. اسباب‌بازی‌های جنسی Dame حس خوبی دارند، ظاهر خوبی دارند، و اگر به هر دلیلی آنها را کاملاً رضایت‌بخش نمی‌دانید، می‌توانید آنها را ظرف 60 روز برای اعتبار فروشگاه برگردانید، که (متاسفانه) برای اکثر خرده‌فروشان اسباب‌بازی جنسی چندان رایج نیست. دلیلی وجود دارد که قاشق غذاخوری بسیار محبوب است. وقتی به یاد می آورم که همه ما دیوانه هستیم، رازها ناپدید می شوند و زندگی توضیح داده می شود. غسل تعمید نشانه مقدس زندگی جدید از طریق و در مسیح توسط قدرت روح القدس است. عفونت دهان یا واژینال ممکن است شبیه به روش های مقعد به دهان یا آنیلینگوس آلت تناسلی رخ دهد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) بیان کرد که «اگرچه داده‌های ملی محدودی در مورد تعداد دفعات انجام رابطه جنسی دهانی توسط نوجوانان وجود دارد، برخی از داده‌ها نشان می‌دهند که بسیاری از نوجوانانی که درگیر رابطه جنسی دهانی هستند، آن را «سکس» نمی‌دانند. بنابراین آنها ممکن است از رابطه جنسی دهانی به عنوان گزینه ای برای تجربه رابطه جنسی استفاده کنند، در حالی که هنوز در ذهن خود پرهیز می کنند. در واقع، به هیچ وجه به لرزاننده‌ها و پلاگین‌های باسن خود اسباب‌بازی جنسی نمی‌گوید، بلکه ترجیح می‌دهد آنها را دستگاه بنامد. خرده فروش لوازم آرایشی فروش اسباب بازی های جنسی را در فوریه 2022 آغاز کرد و مکانی جدید برای انتخاب برخی از بهترین حالات از هر دو برند، از Dame's Pom (در یک برگه جدید باز می شود) تا Maude Vibe (در یک برگه جدید باز می شود) ارائه کرد.

در حالی که رویکرد آنها مانند یک نفس تازه به نظر می رسد، قیمت آنها حتی بهتر است – Vibe استاندارد آنها یکی از انتخاب های بودجه مورد علاقه ما است، و Drop یک افزودنی عالی (و زرق و برق دار) برای هر مجموعه ویبره ای ایجاد می کند. این برندهای زنانه دارای مجموعه‌ای محکم از اسباب‌بازی‌ها، از فضای جمع و جور (در یک برگه جدید باز می‌شود) که ما شخصاً طرفدار آن هستیم، و همچنین سایر یافته‌ها مانند اسباب‌بازی مکش پرفروش آنها (در یک زبانه جدید باز می‌شود) به خود می‌بالد. ، ویبراتور انعطاف پذیر (در یک برگه جدید باز می شود) و پلاگین باسن برای مبتدیان (در یک برگه جدید باز می شود).

آیا به دنبال یک مارک اسباب بازی جنسی خوشایند هستید که مقرون به صرفه باشد و در واقع ارائه دهد؟پس پیش بروید و اولین قدم های دیجیتالی خود را در سفر بعدی اسباب بازی های جنسی خود با این 17 فروشگاه آنلاین بردارید. فروشگاه Kink مقصدی برای اسباب‌بازی‌های جنسی، لباس‌ها و تجهیزات برای کسانی است که به دنبال کشف روابط جنسی خود هستند. چرخ دنده پیچ خورده. ماشین های جنسی این برند – که نام آن نشان دهنده مأموریت آن برای بازتعریف صمیمیت مدرن است – اسباب بازی های جنسی خود را به عنوان "مردان" و "زنان" دسته بندی نمی کند.

با این حال، کومیساروک همچنین گفت که داده‌های اولیه نشان می‌دهد که اعصاب نوک پستان ممکن است مستقیماً با بخش‌های مربوطه مغز بدون واسطه رحم ارتباط برقرار کنند و مردانی را که در مطالعه او نشان دادند که همان الگوی تحریک نوک پستان را نشان می‌دهند که نواحی تناسلی مغز را فعال می‌کند، نشان می‌دهد. پری پیشنهاد می‌کند «افرادی را در شبکه‌های اجتماعی که شبیه شما هستند دنبال کنید و در مسیر مثبت‌اندیشی بدنشان قرار دارند."این برند اسباب‌بازی‌های جنسی را با یک چیز اضافی می‌فروشد، مانند ویبراتور خرگوش (در یک زبانه جدید باز می‌شود) که حرکت «بیا اینجا» را در درون شما تکرار می‌کند (و در واقع کار می‌کند) و یک محرک مکش کلیشه (در یک زبانه جدید باز می‌شود) ثابت می کند که کمی آزاردهنده است، به بهترین شکل ممکن.

اختلال نعوظ را نباید با تمایل مرد به رابطه جنسی اشتباه گرفت. به‌علاوه، ارسال Prime به این معنی است که برای آزمایش یافته‌های جدید خود نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت. برخلاف فرآیندهای غربالگری همجنس‌بازان مرد، که از زمان ایجاد ارتش آمریکا وجود داشت، هیچ روشی برای شناسایی یا غربالگری لزبین‌ها ترک خود ارضايي وجود نداشت. آنها به تدریج در طول جنگ جهانی دوم قرار گرفتند. شما معتقدید که یک ترتیب ناعادلانه وجود دارد – و این فقط با درخواست کمک بیشتر از او قابل حل است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ترک خود ارضايي لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما