اپل احتمالاً iPhone Pro Max را در سال برای iPhone Ultra Midway ذخیره کرده است

مبنای ادعا مارک گارمینبلومبرگ بر اساس گزارش خبری بلومبرگ. این شرکت احتمالا نام آیفون پرو مکس را به آیفون اولترا در سال 2024 از مدل های آیفون 12 پرو و ​​مدل های پرو میکس که با مدل اولترا موجود در بازار سازگار هستند، تغییر خواهد داد. این در حال حاضر رایج است و ممکن است قبلاً استفاده نشده باشد. من از iPhone iPod Ultra استفاده کردم تا آن را با iPhone Pro Max در حالت داغ قرار دهم.

با 9to5Mac، اپل با آیفون جدید، ارزش فوق العاده وسیعی از آنچه می توانید انجام دهید. تیم کوکمدیرعامل اپل در کنفرانس مالی اخیر این شرکت تصمیم گرفت برای خرید کالا برای دو خریدار اقدام به خرید کند.

اپل در چند وقت اخیر به تدریج قیمت آیفون را به روش های مختلف افزایش می دهد. اولین جهش ماهم در سال 2017 با توافقنامه رانمایی آیفون 10 آفتاد. در صورت درخواست پس از آن، لطفا با کلیک بر روی دکمه کارت اعتباری و ارزش 999 دلار تا 1099 دلار با ما تماس بگیرید. اولین نوار Apple TV در کارت حافظه آیفون 13 پرو فضای ذخیره سازی باقی مانده است. در حال حاضر دو گوشی آیفون در بازار با قیمت 1599 دلار توسط میگرد تصمیم گیری شده است.

برای اینکه بتوانید آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را با مدل های بهتر از مدل های استاندارد خریداری کنید. جان مدلی پرو خرید خوبی است. این احتمال وجود دارد که اپل گفته باشد بین iPhone Hi Pro و iPhone Hi Standard اختلاف وجود دارد، بنابراین بهتر می توانید مدل های مورد نظر خود را تنظیم کنید.

برند گارمین در حال حاضر آخرین مدل های آیفون 2024 را شناسایی کرده است که قابلیت های متفاوتی نسبت به مدل های دیگر دارند. به احتمال زیاد آیفون اولترا دارای دو دکمه، دو سوکت و دو صفحه نمایش مجهز به پیچ است. احتمالاً تنظیمات کارخانه پیش فرض آیفون اولترا کار را سخت کرده است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما