مانند ایلان ماسک آن را از دست بدهید: تناسب اندام – چگونه غول فناوری وزن خود را بیش از 13 کیلوگرم کاهش داد! | سلامت نیوز

واشنگتن: ایلان ماسک، مولتی میلیاردر، از زمانی که کنترل توییتر را در اکتبر به دست گرفت، مورد بحث قرار گرفته است. او جدا از سبک کاری خود در سایت میکروبلاگینگ، برای تحول خود نیز خبرساز شده است. ماسک بیش از 13 کیلوگرم وزن کم کرده است. بله درست خواندید این میلیاردر در پاسخ به یک توییت، فاش کرد که نزدیک به 30 پوند (13 کیلوگرم) از دست داده است. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در توییتی نوشت: “تو یک تن وزن کم کردی، ایلان! به کار فوق العاده ادامه بده.” این کاربر همچنین دو عکس از ماسک را در توییت منتشر کرده است که تغییر وزن او را نشان می دهد. ماسک در پاسخ به کاربر نوشت: “30 پوند (13.6 کیلوگرم) پایین آمد.

همچنین بخوانید : جا پای اشنیر گروور کوسه تانک باشید که 10 کیلوگرم وزن کم کرد! در اینجا 3 نکته سریع برای کاهش وزن آورده شده است

وقتی یکی دیگر پرسید: “چه چیزی بیشترین تفاوت را داشته است” ماسک فرمول تناسب اندام خود را به اشتراک گذاشت. فرمول ماسک برای کاهش وزن ترکیبی از روزه و عدم وجود غذای خوش طعم است. او همچنین برای سالم ماندن و تناسب اندام از داروی دیابت Ozempic/Wegovy استفاده می کند. ماسک در توییتی نوشت: «روزه + اوزمپیک/وگووی + غذای خوشمزه در نزدیکی من نیست.

کاربر دیگری از ماسک پرسید که آیا داروی دیابت اوزمپیک باعث عوارض جانبی مانند آروغ هایی می شود که طعمی شبیه به تخم مرغ های گندیده دارد. ) کاربر نوشت: «بله، سطح بعدی،» رئیس جدید توییتر پاسخ داد. Ozempic یک داروی تجویزی با نام تجاری است که برای بهبود سطح قند خون در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2، همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده می شود. همچنین به کاهش اشتها و کنترل وزن کمک می کند.

(سلب مسئولیت: قبل از پیروی از هر رژیم تناسب اندام و مصرف هر دارویی با پزشک، متخصص تغذیه خود مشورت کنید. این مقاله از یک فید سندیکایی منتشر شده است)

همچنین بخوانید: شعار تناسب اندام سونیل شتی: چگونه تناسب اندام و شگفت انگیز بمانیم!

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما